ve olamaz yazdığınızda neden de yazın adam akıllı ki anlayabilelim :)
Bir müslüman gay veya lezbiyen olabilir mi?
ve olamaz yazdığınızda neden de yazın adam akıllı ki anlayabilelim :)
Anlattığın biçim de bir insanım öyleyim ama gerçekten böyle bir gay olmak diğer gaylar dan misliyle daha çok zor ne halinden anlayan bir gay var nede diğer insanlardan anlayan var bu durumu daha da zorlaştırıyor ve de çıkmaz da oluyorsun yani demek istediğim şey bir erkeği sevmek istiyor sun tek hayalim bu olmuş dini açıdan bakınca da cinsel yaklaşım da haram e böyle olunca hiç bı erkeğe cinsel açıdan yakınlık ztn kuramaz sın böyle olunca da sadece seveyim desen erkekler cinsellik siz yapamaz zaten kuru kuru sevgi mi olur der çıkar lar gay veya hetero olsun şimdi böyle bir gay ne yapsın nasıl bir yol izlesin ne kimseye anlatabiliyor derdini ne de birini sevebiliyor şimdi söyle bana azat bu durum da ne yapılabilir sence ben umutusuz vaka değil miyim hayatım boyunca bu gerçeklik le yaşadım ve bu bana pahalıya mal oldu hayatım tamamen bitti ne bir hayalim kaldı ne bir amacım hiç bir şeyim yok artık çıkış yolda yok buna rağmen hala ayakta duruyorum şimdi düşünüyorum da çocukluktan beri o kadar hayaller kurdum bir erkeği sevmenin hayali ile yaşadım şimdi ise ne kadar aptalca hayaller kurduğumu ne kadar saf olduğumu anlıyorum çocukluktan beri tek hayalinin bu olması ve sonrasında ise ne kadar boş bir hayal ve umutla yaşadığını oysa boşa vakit kaybetmiş sim boşuna hayaller kurmuşum şimdi gerçekliği farkedince kendime gelemedim ağlanacak halime gülüyorum. Her akşam gözleri dolu uyumadan ağlamak nasıl bir duygu bilir misiniz işime bile konsantre olamıyorum artık kafam sorularla dolu dinden ziyade ailenin bu duruma karşı olması zaten ayrı bir sorun en yakınına bile aciklayamamak en büyüğü de bu acının. Her gün her saniye bu bilinçle yaşamak...
Evet aynen dostum teşekkür ederim anlayışı için peki benden başka da var mı yani bu soruyu sorduğuna göre arkadaşın felan var böyle tanıdık biri felan yalnızlığım yoksa benim gbi Lee var mı diye soruyorum
Hım anlıyorum olabilir :)) özledim seni takip isteğimi kabul etsene
olabilir ama günahının haramının bedelini ahirette öder. müslümandır ama inacı zayıftır ya da dinini tam öğrenememiştir. sonucta günahının bedeli ayrı imanın bedeli ayrdır
neden imanı zayıf olsun ki?
sen hisslerine hakim olamayınca imanı zayıf mı oluyorsun? Anlayamadığımız birşey var ellerinde olmayan hissler bu sende de bende de başkasında da olabilen hisler. Hadi bunları geçelim müslümanlar her haltı yiyor hatta ve hatta bu gibi insanları gün yüzünde taşlayıp geceleri ziyaret ediyor sence hangisi daha imanı zayıf bu durumda?
Arkadaşım diğer Müslümanların yaptıkları onları bağlar onlar yapıyor diye yapicak değiliz değil mi? İslam'da haram helal bellidir bizimde gunahimiz var belki birçoğumuzun zayıf. Açıkça eşcinsellik yasakken eşcinsel oluyirsa zayifliktir tedavi arastircaksin. Lut kavmi niye helak oldu
bu bir hastalık değildir :) o yüzden bunun tedaviside yoktur. Lut kavmine gelecek olursak ilişkiye girdikleri için helak oldukar ben hiss ve ilgiyi diyorum illa ilişkiye girecekler diye bir durum yok. Bu arada sen aklına gelenleri engelleyebiliyor musun? veya hissettiklerini? hayır öyle gelişiyor demi aynısı o insanlarda mevcutdur
Engellerim engel yoksa da günah olduğunu bilirim
İrade dışı değil çoğu sağdan soldan görsel medyadan ozenip o yöne eğiliyor ya da aileden. İradesi olmayan zaten delidir mükellef değildir
Önceden normal olup sonradan olan çok gordum duydum sende biseye dayanarak söylemiyorsun sonuçta
Kendilerini öyle buluyor. Normal yaratılış bellidir
Her canlının iradeside aklıda kusursuz değildir. Akli dengesi bozuk birine mükellef olunmadığı gibi
Bı yaratılış var açıkça belirtilen helaka uğrayan. Tabi bunlar tensel şeyler için diğerine zaten bişey diyemem ya da fetvasını veremem
hayvanlar mesela iradesizlerdir peki o halde bazıları heteroyken bazıları neden homo? demek ki yaratılışdan gelen birşey sonucda hayvan doğru yanlış bilmez bunu insana taşıyacak olursak insanların iradesi vardır fakat onlarda da olabiliyor demek iradeyle alakalı bir durum değildir ve bu hissler ve duygularda yaratılışları yüzündendir :)
Hayvanların iç gudusu vardır ben hiç eşcinsel hayvanda görmedim kaldiki sen hayvan değilsin hayvanların ibadet vs mükellefi yok. Sen iraden olduğu için sorumlusun. Bı konuda katı ve kesin karar varsa kendine göre bahaneler bulup yorum yapıp fetva veremezsin. Ha istiyorsan escinsel olursun
Hesabıni sonuçta bana değil Allah'a vercekler
İradesiz bişey yok insan bilinci yerindeyse nefsine hakim olma iradeside vermiş. Hayvanlar aleminde herkes eşini bulur ben görmedim görenlerde kaç tane gördüyse eşcinsel savunuculari
Dindar değilim ve escinselim kapalı bir kiza sordumdu ne ayaksin dedimdi hem kapalisin hem lezim diyosun saçma değil mi seni reddeden bir dine inanmake dedim
Saygısızca bir nsoruydu o an bilemedim. Ancak cevabı çok tatlıydi.
"Ona bakarsan kimse zaten müslüman değil. Herkes okuduğundan duyduğundan öğrendiğinden oluşturduğu bir versiyonunu yasiyor islamin.
Benim versiyonumda yüce yaradan bana bir erkeği sevme yetisinden mahrumum diye ceza yazmayacaktir. Hayatima eş olarak bir kadin arıyorum evet onun dışında standart, yolda karşınıza çıkan her müslümandan daha Müslümanım.
Eğer illa günah yanacaksin vs vs diye kafa utuleyeceklerse de okey günahsa bu benim gunahim. Allahla benim aramda hangi günahı işlemeyi sectigimde... Size gidin nkendiniz bakin bakalim bir ne kdr müslüman müslümansiniz diyorum"
Demişti.
Müslüman olabilir. Gayler de heteroseksüel insanlar gibi davranır, düşünür ve hisseder. Heteroseksüel insanlardan tek farkı hemcinslerinden hoşlanmalarıdır. Gaylerin çoğunun dinsiz olduğu söylenir ancak çoğu dindardır ve Katolik Hristiyan'dır.
Cevap
4Cevap
ben dinlere inanan beri değilim mademki Allah erkek bedeninde kadınsı kadın bedeninde erkeksi yaratmış o zaman kişi o yönde yaşamaya çaliştiğinda neden günah olsun ben sonradan olan bir durum olduğunu düşünmüyorum show amaçlı ya da denemek özentilik anlamında yapılanları kasdetmiyorum ama doğuştan hormanal bir sıkıntı beyninin işlevinin bedenine göre çaliştiğini düşünmüyorum madem yaratılışında bu var o zaman neden günah olsun cinsiyet değiştirince ya da gay lezbiyen olunca.
insanın elinde olmayan seçimler yüzünden mutsuz olması daha yanlış bence. Gay veya lez olmak dinini sevmeye engel değil diye düşünüyorum
Kişi Müslümandır. Gaylık onun imtihanıdır. Benim düşüncem bu kadar.
Cinsel tercihi inancını belirlemez insanın.
Diniyle alakası yok cinsel tercihlerle yargılamamak gerek insanı
Kimse dört dörtlük Müslüman değil illaki olunur
26 yaşında bu soru, iyimiş.
olamaz.
çünkü geçmişe bakarsak lut kavmi bu yüzden taşa dönüşmüştü.
his olsa dahi fark etmez
iyi hoş da kendin diyorsun karşı cinse hisleri olduğuna. Bu hisler bile yeterince günah. İster bir birliktelik olsun ya da olmasın sen bunu aklından dahi geçirdiysen helak olman normal.
Oha öyle misin baya yapılıda bir erkeksin şaşırdım
Kesinlikle olamaz.
ilişkiye girdikleri için :) ben şu an his ve duygulardan bahsediyorum. Nasıl kı bir heteronun elinde değil kimi seveceği homo olanında elinde değil ve sırf kendi cinsine ilgi duyup hissler besleyebiliyor. Şimdi soru şu çok iyi bir müslüman olup lez veya gay olamaz mı bir insan yani sonucda müslümanım deyip her haltı yiyen yine müslüman demi?
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar