Bir kızın bekaretini alıp başkasıyla sevgili olan erkek bir gün vicdan azabı çeker mi yaptıklarına? Lütfen hepsini okuyun?

Arkadaşlar sizinle dertlesip biraz rahatlamak istiyorum çünkü kimsem yok anlatacağım. Çok aşık olduğum biri var onunla yakınlaştık ben istememistim ama o hızlı davrandi o sırada benden kan geldi yanlışlıkla olduğunu söyledi yani benden bekaretimi almış oldu. O günden sonra hersey çok kötü gitti kavgalarimiz arttı. Ben sürekli intiharı düşündüm bütün ilklerimi o yaşattı bana ve cok aşık oldum bir sürü maddi manevi fedakarlık yaptım onun için. Daha sonra bu beni kandırmış baska sevgilisi daha varmış Mezuniyette gözümün önünde kızla ailesini tanıştırdı ben Kahroldum ama hep beni sevdiğini söyleyen mesajlar atıp arıyordu yalvariyordum unutmama izin ver bırak bni diye ama sevdiğini söylüyordu bende ekran resimlerini aldım sevgilisine attım herseyi anlattım kız ayrilmadi. Çocuk bni her yerden engelledi 1.5 aydır hiç ulaşamıyorum. Bu nasıl bir vicdan acaba o kadar hatırım emeğim vardı onda en önemlisi benden bekaretimi aldı hayallerimi geleceğimi çaldı benden bir enkaz olarak bıraktı beni. Ben öyle büyük acılar çekiyorum ki anlatamam. Bu büyük dertle beni bıraktı gitti ben atlatamiyorum deli olacağım en sonunda ne yapacam bana yardım edin. Sizce bir gün pişman olup vicdan azabı çeker mi çok üzülsün istiyorum
Bir kızın bekaretini alıp başkasıyla sevgili olan erkek bir gün vicdan azabı çeker mi yaptıklarına? Lütfen hepsini okuyun?
Cevapla