Böyle tam sözel olarak erkeği kıvama gtirip kaçasım var 😂
Şaka bir yana sevgiliniz veya eşiniz sizi tahrik edip sonra sizden kaçsa ne yaparsınız?
Şaka bir yana sevgiliniz veya eşiniz sizi tahrik edip sonra sizden kaçsa ne yaparsınız?
İntikamım fena olurdu, daha sonra aynısını yapmıştım bir kere emin ol kızlar daha çok deliriyor devam et nolur diye yalvarıyorlar :)
İşte bu yüzden ikinci buluşmada birlikte olmayan kızdan direk ayrılıyorum.
Olcağı varsa olur
Aynen öyle. Olmazsa da ayrılıyorum zaten. :D
Güldüm sonrası fena olmasın yinede eğlenirsin ama.😂😂
Cevap
53Cevap
Pislik ya
al sana
benle birşeyler yaşamaya başlayıp sonra kaçmayı düşünecek olursa o kendi kararıdır ki şuana kadar düşünenin de kaçabildiğini sanmıyorum :) .
Kaçamaz ama diyelim ki kaçtı hem çok şey kaybetmiştir. Hemde sırtımı döner yatarım.
Olsun artık bir sonraki sefere:D
Hem şerefsizlik hem adilik. Ağrıdan sabaha kadar adını mı sayıklayalım...
Bir defa yapar ama sonra yakaladigimda nolucak peki 😈😈😈
Kaçamaz neden dersen ben tahrik olanakadat onuda tav a getirmişimdir veee mutlu son.
Bu ayıp ama. Keser döner sap döner gün gelir hesap döner
Sizin gibiler tecavüz edilip öldürülünce de ben gülüyorum biliyor musun :D
Aferin devam et :D
Eski manitam öyle yapıyordu şerefsiz. Kaldırıp gidiyordu😈
Ee sen de 31 e devam😂
İnsanın hevesi kursağında kalıyor. Elliyor okşuyor bırakıp kaçıyordu 😂
Şerefsizlik bence o 😂😂
Çok istiyorum elleyen bile yok şimdi 😞
Burda var senin gibi, özel mesajla vajina, göttt deliği fotosu atıp kaçan
bence serefsizliktir. sen yaparsan aynisini sende gorursun,
Yapma. bunu birgün biride seni tahrik eder mik benindiyebyakvarirsin
Sevgili ile cinsellik olmaz azizim
Hak var birde böyle düşün
bir adet kendimi gordum 🙈🙉
Bence bazıları hak ediyor 😂
Kesinlikle
Beğenmeyen iki erkek tahrik edip kaçtıklarım😂😂
boşarım aldatıp oyle bosarim hatta
Abartmasan :D
Yakalar... Güzel bir aksiyon yaşatırım 😂
Eşimse sürekli bunu y@pıyorsa ayrılırım
normal hayatıma devam ederim sıkıntı olmaz
Ciddi olamazsın
Evet dediğin gibi oluyor
Damına kar ⛄️ yağdırırım
:D D: ben bunu duygusal olarak yapıyorum :D
Şerefsiz oyuncak miyiz biz
Cok sacma yaaa yaoma delirtme bizi:))
Beni hiç urgalamaz ya bu taktik
Cogu kadının yaptığı şey bırakmamak lazim
Psikolojin bozuk..
Düzgünce okuduysanız bence sizin psikolojiniz bozuk
Bir gün takılın düşme fena severler
😂😂😂
@Kusuradontsee öyle ama 🤣🤣
Dikkat et
Aşırı derecede kızarım
Onu tuttuğum yerde tahrik ederdim 😂😂
En güzeli :D
Sen böyle birşey yaşasan ne yapardın?
Napcam geçer bir odaya... 😂
Odada tek başınasın ama 😂
Skjss bu ben değil mi ya
Yaptiki bunu bir defa ama cidden sonu kotü oldu
Evire çevire :) sen anladın gerisini :)
Beni bul ben garavel
En sevdiğim şey bu
Şerefsizliğin daniskasi
Bunu bende istiyorumm
Neden böyle şeyler yapıyosunuz😂😂😂
@Çaysevmiyormuşşgötüm neden iki görusumede yorum atiyosun 😀
Diğerine de mi ben attım ya😂
@Çaysevmiyormuşşgötüm konulu p*rno olana attin 🙃
Link at diye mi🤣🤣
@Çaysevmiyormuşşgötüm ewet😀😀
Ama napym niye öyle şeyler yapmak istiyonuz yazık değil mi erkeğe 😂
@Çaysevmiyormuşşgötüm cok zevklidir kesin yaa 😀siz ereksiyon olunca başka bir dunyaya geciyorsunuz, ve delirtip birakmak gayet guzrl olur bence.. ama yakalanirsak iş sakat 😀
Bu ne fenalık yaaaa😂😂
Harbi nasıl kötü olur ya öyle olunca
😀😀😀
Sen yap özellikle aynısını uzun süre yap ama final de kaçma bırak kendini keyfini çıkar 😂😂😂
@Çaysevmiyormuşşgötüm birini bulursam yapcam 😀
Başına gelecekleri anlatsam sabah olur 😂
@Çaysevmiyormuşşgötüm tahmin edebiliyorum 😂
Bnce sadece %10 nu tahmin edersin 😂
Öyle yaptıda dötü kanadı 😊
hahaha bak yakalarsam seni alırım kucağıma
Ben eve girince kapıyı kilitlerim her daim 😀
Popodan veryansın yaparım 😂😉
onu düşünüp asılırdım napayım:)
Ben de ona yaparım.
hiçbir şey işimi yapardım sen basit bir kızsın
Kaçamaz ki
haklisinnn
evet şerefsizlik
Yakalarsam... 😁😂
evet sanırım öyle.
soğurdum
Eşinden de mi:)
evet
Aglarim
Sacmalık
Kisa tabiri ayıp.
Evet öyle
Zalimin kizi ya
adilik :D
Yakaladığım yerde..
Komiksin:D
Sende bırazcık cılvelısın ;)
En kötü yerden vurdum galiba :D
Sımsıkı sarılır hıc bı yere kacmasına ızın vermezdim.
Ama yavaşça:)
Yavaşça ve o anın tadını çıkara cıkara..
Yine bugün de yalnız yatarız hep hayaller işte 😂
Yalnız ama mutlu uyursun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar