Nişanlımın kucağına oturdum ama birşey hissetmedim bu normal mi?

Penisinde hiç sertleşme olmadı sanırım normalde sarılırken de arada orasına doğru kendimi bastırıyorum yine yumuşacık hiç bir sertlik hissedemiyorum sizce neden böyle ve eğer sertleşmiyorsa bu normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Nişanlımın kucağına oturdum ama birşey hissetmedim bu normal mi?
Cevapla