Eşim biraz hastaydı - üşütmüş buna rağmen beraber olmak istedi. Neyse, ben tam son ana geldim ki tem ereksi. olamamıştı hastalığından dolayı, o an boşaldı. ( bu arada hasta olunca tam boyutunda olmaz mı erkek? en az yarısı kadardı.) Ben kaldım öyle . Sinir oldum. Son saniyede o esnada tam gelince kendimi tutamayıp bağırdım. bu kadar fena- kötü olacaktı da neden ilişkiye girmek istedin dedim. Yarım kalınca öyle haliyle ağlamaya başladım. Bir daha beraber olmak istemiyorum. Madem böyle olacaktı hiç yaklaşmayacaktın dedim.
Bana kızabilir bazıları ama bayanlar anlayacaktır ne hissettiğimi. Tavır yaptı, konuşmuyor benle:( Ne yapmalıydım, yapmalıyım?
Hiç ilşkiye girmek istemeseydi teklif bile etmezdim ama böyle tam ben boşal.kken olunca kötü oldu. o da, son anda kendimi tutamadım çok darsın tahrik oldum hastalıkta olunca üstüne böyle oldu dedi.
Darlık- genişlikle ne alakası var kontrol edememenin?
Lütfen yardımcı olun.
Bana kızabilir bazıları ama bayanlar anlayacaktır ne hissettiğimi. Tavır yaptı, konuşmuyor benle:( Ne yapmalıydım, yapmalıyım?
Hiç ilşkiye girmek istemeseydi teklif bile etmezdim ama böyle tam ben boşal.kken olunca kötü oldu. o da, son anda kendimi tutamadım çok darsın tahrik oldum hastalıkta olunca üstüne böyle oldu dedi.
Darlık- genişlikle ne alakası var kontrol edememenin?
Lütfen yardımcı olun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar