Yoksa her şeyi yan yanayken mi yaşamayı tercih edersiniz
Ya da seks Konuşmaz mısınız
Ya da seks Konuşmaz mısınız
Seks konusu olursa bulusana kadar konuşurum yan yana gelince de uygularım 😉
Sadece seks mi peki birlikteliğin amacı
Eğer ki konu sekse kadar gelmiş se birliktelik amaçları aşamaları konuşulmuş karar verilmiş demektir
Nasıl yani
Görmediğim bir şeyden tahrik olmam.
Görsel zekama hakaret olur bu.
Siye
Yalan dolan hep bunlar
Çok gördüm senin gibi MK
Gelme biye küstüm siye
Adam olsaydın da benim gibilerle muhatap olmasaydın o zaman.
Her gün konuştuğun abazalarla karıştırma beni.
Onlar değil mi zaten bir taraflarınızı kaldıran.
Oldu o zmn
Sen abaza değilsin yani hmmm
Aşağıda sıralanmış hepsi. Sen onlarla muhatap ol. Soru sormuşsun ben de cevap verdim büyütme.
konuşma
O kadar
Cevap
16Cevap
cok cok nadir konustugum olmustur. genelde laf degil icraati everim o konuda :)
Konuşuruz herşeyin zevki ayrı daha önce sevgilimle telefonda msjlaşarak çok rahatlattım
Telefondayken istedigi kadar konussun tahrik olmam ki ben
Nahh olmazsın
Yalan
Doğru bana yalan borcun mu var sanki 😂😂
Arim görürsün mkk
Kalsın
Sadece konuşma olmalı olacaksa reelde olmamalı bence
Konuşurum bazen... Ama abartmadan.
yakındakiyle d ekonuşabilirim :)
Tarzım değil, karakteirme yakıştırmıyorum
Karakterini yesinler
Afiyet olsun
Helalimken yaşamayı tercih ederim
Ama seviyorsun ve onunla yaşamak istiyorsun uzak bile olsa
Umrumda değil. Aslolan beni yoktan var edenin koydugu kurallardır.
Benim orada olmam gerekirken neden buralardayım ak
Ne oldu lan bana
Bunu bilemem. Bunu ancak sen ve ALLAH bilir
Guru ne oluyor
10. xper seviyesine sahip kişiler Guru.
11. xper seviyesine sahip kişiler master oluyor
Anladım
Sevgilim olsa konuşmak isterdim
Her türlü
Konusmam
herşeyi de konuşurum
Konuşurum
Konuşurumm
hayırr
Ne hayırrr
senı kullanıp atacaklar.
Kimsin ajahah
değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar