Kalıcımı? Yoksa gecıcı kızlık zarı mı daha ıyı?

Arkadaslar 1 yıl önce sürtünerek bir ilişki yasadım ve kan geldı ılk ve tek o oldu ilişkiye girmedim simdi evlenıcem kalıcımı gecıcımı yapsam? Evlenecegım erkek daha önce cınsellık yasamıs yargılamayın dıye söylüyorum bakreyım dedım demeseydım yatmak isterdi
şimdi bir kez bunu yasadım hangısı daha ıyı?
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi ilişki olmadıgı ıcın cok dar kan gelme durumuda var gelmesede esnekmi desem?
Kalıcımı? Yoksa gecıcı kızlık zarı mı daha ıyı?
Cevapla