Sevgilinizin şişme bebek aldığını gördüğünüzde ne düşünürdünüz?






Sevgilim varsa cinsellikte var olmalı.
Şişme bebeğe muhtaç kalacaksam ne anladım ben o işten.
Ha 5 sene çay içmek isteyen varsa orası ayrı.
Afiyet olsun.
Hesaplar benden.
Kalkabilirsiniz joyjoyjoy.
Bu devirde yanakları botoks dudakları plastik olduğundan çağımızın hemen hemen her kızı adeta birer plastik şişme bebek ama plastik sağlığa zararlı olduğundan canlısı da cansızı da evlerden ırak! 😂😂😂
Taş gibi bunlar 😆
Yani kendisine bebeği ile saadetler diler, giderkende bir makasla havasını alırım y e ll o zun:))
Kanka olurduk...:)))
Cevap
15Cevap
Ayrılırdım muhtemelen çünkü o sapkın biriyle işim olacağını sanmıyorum
Araya alır tost yaparım bir bam ona bir bam ötekine 2 bam ama
Kamu sporu : Bamsiz bir saz açılmamış bir güle benzer. 2 bam hayattır... 😀
Ben varken buna başvuruyorsa, kendimden şüphe ederim. :D
🤣🤣🤣
"Allaahhh tutmayın beni" der ve left4 dead'daki kafaya zıplayan zombi gibi parçalarım, gebertirim adamı... sonra da ayrılırım..
Tercih meselesi ve zevk 😂
Ama iki taraflı alsın da birlikte kullanabilelim
Grubu kendi aramızda hallederiz😂😂
Ben varken şişme bebekte neyin nesi, alamaz.
Sapık bu der uzaklaşırım. tehlikeli insanlar bunlar.
“Hey dostum senin derdin ne” derdim 😂
Meşgulsem vs. oyuncaklarıyla oynasın tabi :) Ama öbür türlü ben varken benle ilgilenmeli
Ayrılırım böyle sapık ruhlu bir insanla bir an dahi geçirmek ziyan olur
Aldım gidiyorum 😋
Allah kahretmesin bunlar ne ajshsha😂 bir bu eksikti ne saçma işler
Ben varken şişme bebekte neyin nesi...
Şaka bir yana alsakmı ćok güzel gorünüyor? 😂😃😄
Meraktan diye düşünürdüm. Sonra takip eder ona göre hareket ederdim.
Okeye dördüncü lazimsa belki :)
Cok gercekciymis bunlar kukusu da var mi
@NovAyhan aaa gercek sey hissi veriyor yani
@NovAyhan bak yanliz yasasam alirdi. Hahah
Ben cidden soruyorum ya o kafa mi buluyo yok mu kukusu
@NovAyhan erkek olanindan al
@NovAyhan güzeliz ondan gizliyiz
Ne vahsiligimi gördün ya
@NovAyhan yok ya tek kale bir tane yeter
@NovAyhan plastik aldatmaz hahaha
@NovAyhan 🙄
Erkek bebek yapay duruyorda kadın iyiymiş 😜😜😜
Canlısı varken napacan onu derim.
Hemen incelemeye alırım acaba bizle aynımı😄
Sevgilim yok 😂😂
Oda yok kii 😃😂
Çaysız hayatmı olur var tabiki 😍
bir tane de ben alirim grup yapariz 😂😂😂
Hayatımı kurtarmış olur ne güzel 😊
Bebeği döverim ona söverim lan noluyo shshhsjsıs
Şoke olacağım kesin.. Ama hoşuma gitmez.
Ona katılırım birlikte fantazi uygularız
Üzülürüm yetersiz, olduğumu düşünürüm
Grup yapardık 😂😂
Şu Michael’in gerçeği lazım bana
Kadınların çenesine tercih edilir alternatif 😄
Sapıksın der ilişkiyi bitirirm
Sevgilim yok dert tasa yok
Korkarım iletişimimi keserim
Kızardım
#KafkasKartalı
#EşofmanlıŞevketHoca
Ayrılırım şişmeyle devam eder hayatına
Çok gülerim.. 😂😂
yetersiz oldugumu dusunurum
Kadın gerçek gibi çok Seksi
Picaklarim bebegi 😃
Patlatırım 😁
Tekmeyi basardım.
Neden?
Oyle
Hayır aldatılmak mı yoksa saçma fanteziler mi konu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?