AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
258Cevap
Bir tane gamzem var o da çenemde belediye çukuru gibi ya :D
Bende yok. Hiç de bakmamıştım şu an yazıyı okuyup aynada baktım))
Hic dusunmedim ama resimlere bakinca baya dikkat cekici duruyo
Ulan bende yıllardır bunlar ne diyodum bel Ağrı'larım vardı bundan şüpheleniyodum bir işe yaradığı yok kemik yapısıyla alakalı bel Ağrı'larına sebebiyet bile verebileceğini düşünüyorum hatta
Komik sanırım :)
Bildgin çukur. Cukurlar. simdi cok. sey katti canım .
😒 ks diyor ya super bencelerin bisey katmasi lazim
İki çukurun derdin de millet!!! Gamzeye değil icraata bakacaksın gamze iş görmüyor tatlım... 😉
aynen ;)
De birleşik
@sılasıla12 de birleşik olsun seni mi kırıcam 😊
😊😊😊
Peki tek yanakta olan gamzeyle ilgili bildiklerin var mı?
oluşum nedeni aynı temele dayanıyor. bir tek bunu biliyorum ama araştırıcam
Sağol
cok belirgin degil bende de var ama ben sevmiyorum milletin aksine :D cok tuhaf.
Bende de var 😊
@Damlaaa01 ne guzel :)
Benim hem sağ yanağımda, hem de belimde var bu gamze denenden :) Güzel bence!! Bilgiden zarar gelmez..
Bu bel gamzeleri neden bu kadar abartılıyor anlamıyorum :D Ben de de var bu sene öğrendim olduğunu bir halta yaradığı yok :D
Evet böyle birine sahibim doğru bazı şeyler yazınız da ki.
Hey masallahh butun KS' nin bel gamzesi varmis. Bir benim yok heralde...
Allah aşkına orda gamze olsa ne olur olmasa ne olur
Bel gamzelerimi seviyorum ve ayrıca erkeklere ultra yakışması ayrı bir şey. Ah o gamzeler..
İyi ki belimizde bir çift gamze var, yoksa ne hallere düşerdik..
Abartmayın efendim.
Övünmek gıbı olmasın cok severim gamzelerimi ❤❤😂😂
Kendimde en beğendim şey.
O değilde erkeklere felaket yakışıyor.
bana da yakışıyor mudur?
Warsa resim at
Manyak mısınız lan 😂
Ac tavuk dolu kumese misir attin
Sanmıyorum :)
Ahahah 😂😂 19 eksi 😂
@Batmayan_Titanik Bel gamzesi olmayanlar :D :D
+1 verdim, kardeş dayanışması 😂 yorumlara baksana herkesin varmış 😂
@Batmayan_Titanik Lafta herkes 180, 170 falan zaten, çok da şeyapmamak lazım. Canımsın :D :D
Sen sus 1.50😂😂
@Batmayan_Titanik 1 mi 50 :D
Bir o kadar da yerin altında var tabii... 😂
@Batmayan_Titanik Hahahahaha ulan ya :D
Sen şimdi gül, ben sana sonra göstericem görüldü yapmayı :)))
@Batmayan_Titanik şu an telefonuma erişemiyorum gönlünü yarın alıcam <3
Fesatlaşmayacağım, hayır, hayır... 😂😂
@Batmayan_Titanik Mal :D Ahahah :D
Bu arada alttaki yorumu sevdim 😍
@Batmayan_Titanik Biliyom :D <3
Hep öyle söyle
Sıradaki ne acaba döt gamzesimi
@Profi-troll aç tavuk dolu kümes ahaha :D yıkıldım yaa 😂😂
@esmeritova evet bazı insanların kalçasında da gamze vardır
@zehra_agcd dötüyle gülenlerde oluyo evet 😂😂
Neden yakışıyor erkeklere, mesela bende var ama bir işe yaramaz.. Sendeki yarayabilir..
Hahaha bel Gamzesinin bukadar popüler olduğunu bilmiyordum 😂Emeğine sağlık
La bende var hiç bir yararını görmedim şimdi bir iyi hissettim 😅
Oraya aynadan mi bakcaz arkami nasıl gorcem zhxkakxia
31 yasindayim ilk kez baktim. Bende de varmis. Ki bana o gamzeler hep sevimsiz gelmistir baskalarinda gordugumde. mmmm begenmedim. Nyski cok cukur değil
nedense kendimde olmasina ragmen erkeklerdekini daha cekici buluyorum :D
Bendede var ama sadece sahildeki insanlar görüyor ne işe yaradı ahahdhh
sende göster canım
ama ilerde eşin de görecek hoşuna gider ;)
Bende de mevcut. Çok faidesini gördüm sağolsunlar :)
Bunun bu kadar beğenildiğini bilmiyordum bende olması hoşuma gitmiyordu derin orantılı çukurlar hem adını öğrenmiş oldum hem de artık daha barışık oldum kendimle
Açıkcası erkekte bel gamzesi dehşett çekici falan😱
Bir erkekte olmazsa olmazlardan biri bence bu, ama o kadar da nadir değil gibi... Bilemedim. Vücut çalışmış hemen her erkekte gözüme çarpıyor bel gamzesi.
Kızarkadaşımda da var, köpek pozisyonunda çok hoş görünüyorlar.
Bende yok xd bu ne ya herkes bende var demiş ne farkındalık yaratıyor bu şey o zaman 😏
Bel gamzeleri her insanda var. Şişko olanlarda gamzeler yağ katmanları ile kaplı olduğundan belli olmuyor hepsi bu.
Kalçaya arkadan zımba basılmış gibi duruyor.
Doğrusu, bu gamze olayı pek ilgimi çekmiyor.
Çok gerekli bir kizla tanistigim zaman ilk açar beline bakip kontrol ederim. Felsefemdir.
Bende de var ama bir cacığa yaradığı yok.😏
Gerçekten varmı?
Gorme imkanımız varsa gormek isterim.
Mahsuru yoksa yani?
@Ufaklık55 Görüp de ne yapacan ele gelmez, dile gelmez!!!
@Kıyısında oksun yinede bir gireyim dedim.
İnanmadım çünkü,
Çoğu bende de var demiş. Emin olmak için Yani
@Ufaklık55 kardeş üzüldüm link var mı olayına dönmüş senin dediğin ahaha
@gunaydinaskim haha :D
@gunaydinaskim anlamadım?
Ne alaka ne linki?
Ben efendi gibi sordum.
Göstermek istemeye bilirsin.
Yala zaten olduğuda 😁😁😁😁
@Ufaklık55 cok ezik ve bos adamsin be kardes
@KerkenezZ düşüncelerime tercüman oldun.
@KerkenezZ
Teşekkür ederim sende en az benim kadarsın
@Ufaklık55 @kiyisinda @gunaydinaskim kimse ufakligi anlamiyor kardesimin cani gamze cekmis ozelden yaz bro bendede var yapicam sana biseyler 😉😂😂
@Bakirplayboy 😂😂😂
@Ufaklık55 Like bari
@Bakirplayboy like?
Nedir
bir erkegin de kadinda encik begendigi nokta
@Ufaklık55 begeni kanki yurumede isinede yarar yorumlari likela exp kasiliyor level artiyor andbaz
@gunaydinaskim koptum :D
Yani sapıklıktan çığır açmak bu olsa gerek yine ayak parmağına eyvallah edenler şimdi başladı bel gamzesi midir ne halttır.
Yakında kulak MEMESİNE bakarak ta çalıştıracaklardır sağ kollarını.
Eski karım hamileyken çıkmıştı bu gamzeler Doğumdan sonra zayıflayınca kayboldu.
Kim beni yarı çıplak görüpte anlayacak bunu? Kime ne kanıtlıyorum?
Şok edici gerçekler yazıyor başlıkta :) Pek de şok olduğum söylenemez
Bende de varda o kadar çekici olduğunu bilmiyordum ya la :D
Bende yok pekte ilgimi çekmedi ama kadınlar daha rahat orgazm oluyorsa onlar sevinsin:)
şunu iyi biliyorum ki kadınları çok seksi gösteriyor
Sadece doggy durumunda biraz dikkatimi çeken bu konu ok kadar da mühim olmasa gerek.
Benim de var babamdan almışım bel gamzelerimi ve çok seviyorum ayrıcalık katiyo bence 😊
Ben de neden bu kadar arzulu ve istekliyim diye merak ediyordum demek sebebi onlarmış vay anasını..
Yaş 70 iş bitmemiş mesajını tüm kızlar aldı 👏👏
@melisandre :) :)
@melisandre ERKEKLERDE İŞ ÇABUK BİTMEZ.
@Herşeyimol sağlıklı beslenme + spor + sigara ve alkol alınmaması + düzgün bir yaşam = kimlik yaşı noproblem..
Ulan ne saçma işler... Vucudu yapana bak taşıyana değil...
Ne gamzeymiş beaaa... Hayrını görsünler ne diim şimdi :)
milletjn gotunun uzerindeki gamzeyi begenip benim diyip seven zihniyetin kokune kibrit cakayim.. yok ole bir zihniyet amma taktiniz.. millet resmini gormedigi kisilerden haz aliyor ya..
annemden gecmedi bana kimden gecti bilmem ama guzel bir sey :D guzel bence olmus ellerine saglk:)
4 tane var bende iki altta iki üst tarafta :) Zayıflayınca daha belirgin oldular :)
Sitedeki bütün kızlarda var da bir bende yokmuş ☺️ Benimde iki omuzumda var sanki
Güzel bir özellik. Açabilene :D ben açamıyorum belimi sjjsjs
Kapali misin
Ben de var mı diye bakmak için, iki büklüm oldum. ://
Merhaba arkadaşım yetkili biri ile görüşmem gerek yardimci olurmusjn
Annemde yok yav, babamda da yok. Bende neden var? Ayrıca kilo versem belirginleşir mi acep?
Bir s.. me yaradigi yok. Sahsen bende de var ama tamamen milletin kendine yakistirma cabasindan oteye giden bir olusum degil. Olsada , olmasada olur.
Gamzelerimi seviyorum tabi ama erkekte de güzel duruyo be😉
Görmek isterdim o gamzelerini 😂😂
@Fury50 görürsün 😉
Hmmm 😍😍
Benim lise birinci sınıfta bir arkadaşım da vardı. Kızin beline aşık olmuştum çok tatlı duruyordu
Terazi ve yükselen terazilerde ki en estetik özelliklerden biri :D
amma konu oldu su bel gamzesi ha
yuz bitti bel basladi
Bel gamzeside nedir yaa gamze dedigin yanakta olur guzelde guzel durur... cik cik cik
eskiden belli var hep merak etmistim benimkiler derin
Yanaklarımda var, belimde yok. Ben pek sevmiyorum çukur görüntüsünü.
bendede var + sırt boşluğuda olduğu için acaip sexy
Banada çok Sexy geliyor