Ya o yatağa hiç girme ya da bu cümleleri kullanma güzel kadın. Cinsellik iki kişilik bir aktivitedir. İki tarafta memnun olmayacaksa, kafada soru işaretleri varsa yapılmamalıdır.
Fazla vaktim yok, çabuk olalım
Sanki boyacı küpü bu iş. Batır çıkar tamam olsun bitsin diye bir şey yok. Erkek o anda kötü hissetse bile belli etmeyecektir, alelacele sevişip dediğinizi yapacaktır ama hoş değil. Vaktiniz yoksa konuyu hiç oraya getirmeyin.
Utanıyorum
Utanıyorsan hiç bulaşma bu işlere bence. Utanıyorsan da içinden utan. Yatağa girdikten sonra bunu dile getirmek çok itici. Seviş gitsin :D
Beni bırakmayacaksın değil mi?
"Dur bakalım bi' sabah olsun da düşünürüz" diyeceğimizi mi zannediyorsunuz? Hele ki bir yay burcu erkeğiyle birlikteyseniz, o sıra çocuklarınızın ismini bile koyarsınız. Sabah mı? Ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Asena kıskanır vallahi kıvırmayı.
Korkuyorum
Neden korkuyorsun anasını satim. Duyanda kör testereyle kesiyoruz zannedecek. Korkma acımayacak. (Kalbin acıyabilir sonrasında) Ayrılıktan, sonrasından korkuyorum anlamında söylediysen o yatağa girmeyeceksin güzelim.
Hakkımda ne düşüneceksin?
"Ya benden soğursan?" diye sormayın çünkü bu sizin içinde geçerli. Belki de siz soğuyacaksınız. Rahat olun.
Beni seviyor musun?
Hayır sevmediğimiz için sevişiyoruz. Allah aşkına kim o sıra "sevmiyorum" der. Her şeyin yeri zamanı var. Onu başka zaman sor çok duymak istiyorsan.
Kadınların Yatağa Girdikten Sonra Söylememesi Gereken Cümleler
Hahaha çok güzel ya gerçekten başlıklara öldüm cidden çok doğru ellerine sağlık yine güldüm ben ya :D Utanıyorum :D Beni bırakmayacaksın değil mi :D Ben iptal :D
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
30
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ne güzel biliyorsunuz ama kadınlar yüklenmeyi. Bu kadar giydirmeden keşke bizi bu hale getiren koşulları da eleştirebilseniz.
İnsanlar farklı farklıdır. Kimi duygusal birliktelik olmadan fuckbuddy tarzı ilişkiler yaşar, kimi aşık olmadan şevişemez.(herkesin yaşam tarzına saygım var) Duygusuz cinsel birliktelik yaşayabilen kadınlar zaten bunu baştan belli eder, kurallar bellidir ve kimse zarar görmez. Ama bir de benim de dahil olduğum ikinci gruptaki kadınlar var, aşık olmadan ilişki yaşamak istemezler.
Gerçekten seversin, sonuna kadar onunla kalacağına dair istek olur içinde ve o zaman cinsel ilişkiye girersin. Ha illa evliliğe ya da sonsuz birlikteliğe gidecek diye bir kural mı var? Hayır bazı sebeplerden dolayı yollar ayrılabilir ama sonuç olarak karşılık aşk duyduğun bir insanla birlikte olmuş olursun. İçin huzurlu olur. Diğer türlü seks için seviyorum rollerine girilince kadın kullanılmış oluyor ve içi acıyor. Kullanılmak bedensel değil; cinsel ilişki insanı kirletmez. Duygusal açıdan kullanılmış oluyor, sevgisi istismar edilmiş oluyor.
Bir de erkeklerin sürdürdüğü, kadınların alttan alttan beslediği iğrenç bir erkek hakimiyeti var bu ülkede. En basitinden şurdan yola çıkabiliriz: Erkekler rahat rahat karı kız sohbeti yapabiliyor, cinsel deneyimleri hakkında konuşabiliyor ama ne zaman arkadaş ortamında seks ya da mastürbasyonla ilgili bir sohbet dönse susmak zorunda kalıyorum çünkü ağzımdan çıkan bir kaç cümlede hemen bütün gözler üstüme devriliyor ve "bu kız verici" şeklinde imalar başlıyor.
Kadınları eleştirmek kolay, biraz da koşulları eleştirmeyi deneyin.
Ona bakarsan evlilikler de bitebiliyor? Genç yaşta evlenirsen ayrılık riski çok fazla oluyor; görüyoruz erken yaşta evlenip iki seneye boşananları. Kaliteli bir hayat için iyi bir eğitim, iyi bir meslek gerekiyor ve bu devirde. Bunları sağlamak da nerden baksan 30ları buluyor, o yaşa kadar rahibe gibi yaşamamızı istemen haksızlık değil mi?
Burda "evlenmeden yapma" şeklinde atıfta bulunmak yerine erkekler dürüst ve samimi davranmayı öğrenmeli. İki dakikalık zevki için kimsenin duygusunu ve sevgisini sömürmemeli.
Şimdi zoruna gitti yazdı sende öylesin diyeceksiniz belki ama tamamen yanlış olacak. Eğer erkekler sevdikleri kız ile ilişkiye girseler. Kızların beni seviyor musun? Hakkımda ne düşünüyorsun? Korkuyorum gibi sorularına kızmazlar anlayış gösterirler ve verecek cevapları olur. Çünkü bu sorular ilişkiye giren bir kız için oldukça normal sorular. Tecrübe olarak erkeklerden daha pasif kaldıkları için ve akıllarında soru kalmadan kendilerini rahatça teslim etmeleri açısından gereklidir. Erkeklerin verecek cevabı olmadıgı soruları sordu diye kızın bir suçu olmadığını anlamalı insan. Korkma, seviyorum , benimsin demek bu kadar zor değil. 1. Hariç hiçbirine katılmıyorum. 1 de haklısın. Vakti olmayan yapmayacak. Eline sağlık
@GerminalC bu iş erkeği mutlu etmek için yapılmamalı haklısın. Ama erkek her seferinde farklı kızla ilk kez yaparsa her birinden ayrı duyar. Bir kız her seferinde bu soruları sormaz çünkü. İlk kez yapılırken ki sorular.
Erkeklere güven olmayacağı için olmasın. Sevmek ayrıdır.. kız severse herşeyi yapar. Burda kız zaten duygularından emindir. Erkekten emin değildir. Ve bunu sebebi de yine sizsiniz. Güvenmiyorsa yapmasın diyeceksin.. Ama cehenneme gideceğimizi bile bile günahta işliyoruz.
Şeyi de hiç anlamam: "insan sevdiğine dokunmayacaksa, kime dokunacak fahişeden farkı ne?" Yahu hepsi yalan geliyor bana belki sevdiğini öpersin belki ona dokunursun ama orgazm olurken seviyorum ulan demezsin. Sevmediğimle yapmam diyen kızlara öyyyk erkeklere de hastir lan ordan dememek için kendimi tutuyorum. Kızlarımız da gerçekten bu dediklerine inanıp mezeleri oluyor. Yapmayın demiyorum ama sizi sevsin diye bir erkek yapmayın böyle şeyler. Dürüst olmak gerekirse yalan ilgi alaka ve sevgi gösterileri de beni tiksindiriyor. Yapanla da bir daha görüşmüyorum. İlgimi alakamı kesiyorum.
bunların hepsi ilişkinin gidişatı ya da kızın bunu paylaşacağı adamın kalitesinden geliyor kızı 1 ve 2 hariç hepsi erkeğin elinde sen 1 ve 2 dışındakileri bir kıza söyletiyorsan hissettiriyorsan o kız boşu boşuna yatmış demektir ya da çok seviyorsa herifi elinde tutmak için yapmış demektir kısaca sa***laktır.
Sevisecek o kadar konumuz var ki ahaha bunlar aklima bile gelmez erkegimleyken 😄 utanmak mis yok beni ne gibi gorcekmis umrum olmaz yatakta beni zaten "öyle" görsun isterim açıkçası onun öylesi olayim isterim yataktayken hiç görmediği kadar güzel bir öyle olmak isterim onun için bunun içinde çabalıyorum acikcasi 😄
gereksiz ve saçma buldum. kadınların psikolojisinden gram haberinin olmadığı belli. utanıyoruz diye sevişmeyecek değiliz bunu da dile getirebiliriz gayet normal bir durum. kızların yüzde 90 ı tek gecelik olmak istemez bu gayet normal bir davranıştır.
yazılanı anlasaydın keşke. ayrıca sen nesin insanların üst modeli falan mı da kıyaslama yapmayacağız? tekrar söylüyorum kadınların psikolojisinden gram haberin yok o yüzden böyle bir bence yazmışsın
Hayır hersey okey ama utanıyorum demekte ne var yani utanıyorsa söylenmeli erkekde ona göre davranmalı ne bileyim ışık kapatilır battaniyenin altına girilir falan
Bu cümleleri kullanıyorum fakat birlikte olduğum kişiye ve o kişinin bana yaklaşımına göre değişiyor kimine hiç sormam kimine hepsini sorar yenilerini de ilave eder kimine ise 1-2 tanesini sorarım
çok iyiydi walla paşam erkeklerin derdıne derman oldu sankı :) buarada yay burcuyum bıraz sankı yanar dönerz gıbı anlatmışsın ama ılkın dogruydu sonrası yanlş hıc kolay kolay vazgecebılen bı burc degıl kı duygusallık bızde hat safhalarda yaşanır, asla yarıyolda bırakmayız kendısı ıstemedıkce!🙄🔫
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cinsel iliski yasarsiniz artik turkiye diye bir sey yok artik turkiyedede her yerde seks konusu acilabiliyo acin ama her onune gelenle iliski yasamak var birde sevdigin kadinla adamla yasamak var abi anlayamiyorum bedenimizi neden irspi irspi cicigi yapiyoruzki sevdigin kisiyle yasa daha guzel obur turlu bana gore yapan irspi irispi cicigidir zevk mevk anlamam djdj
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok saçma duygularla cinsellik olmaz. İnsan sevdiğini silker mi?
ya bu nasıl bir düşnce arkadaşım. insan sevdiğini her açıdan tatmak ister dokunmak koklamak duymak nefesini hissetmek. yaşamak yani her açıdan birliktelik yani biri eksik olsa hiç olurmu. cinsellik olmadan doyum olurmu aşk olurmu sevgi olurmu de bana. Yani bunların yanında evet insan sevdiğini senin deyiminle silkmesi gerek. tam manada aşkı yaşamak için.
aaaaa ne tesadüf bende senin gibi düşünen kadınlar için bunu düşünüyorum. nerde odun kütük var onu özellikle arayıp buluyorsunuz sonra da erkekler şöyle böyle gözümüzden kıskandık birini de ne oldu 2 sene sonra kalktı başkasına gitti o gittiği de onu terk edip gitti kim duygusuz kim p'iç tartışılır orası genelleme yapma
Şimdi şunu söyleyim; bir ilişkim var 2 yıldır iliskiye girdiğimizden beri ben bu soruları hiç sormadım çünkü neden seviyorum seviliyorum keşke bence nin başlığı sevilmeyen tek gecelik ilişkilerdeki hatunlar deseydin
6. sınıfta aşık oldum :D lise son da açıldım :D kabul etmedi :D evlilik zaten Şu an hiç düşünüyorum askerlık zamanı Nisan belki :D oda aday bulursak artık :D
kızları anlamak mı :D dedem 82 yaşında ben hala kadınları anlamadım diye geziyor:D işim zor okul var :D mühendislik okuyorum bu sene 2. sınf oldum bakalım
En İyi Cevaplar