Bir çok soruda Türk kızlarına karşı nefretini sunan , çirkinliklerinden bahseden erkeklerle karşılaştım. Bu hiçbir türk erkeğinin hakkı olmayan davranıştır. yok rus kızları şöyle iyi böyle güzel, türk kızları şöyle kötü böyle çirkin. hayatınızda kaç tane rus ve yabancı kızlarla çıktınız diye sormazlar mı adama? Peki neden bu kadar yakınıyorsunuz bizden? biz tek başımıza üremiyoruz sonuçta. genlerimizi erkeklerden de alıyoruz , sizinde katkınız oluyor. mesela bknz :

Her türk erkeği yakışıklı olmadığı gibi her yabancı kız da güzel değildir.
Amacım kesinlikle kimsenin tipini yargılamak değildir. benim için her insan güzeldir fiziken değilse bile ruhen bir güzelliği vardır. kediler ulaşamadıkları ciğere pis derlermiş ya ondan bütün bu tantana. türk kızları izin vermeden onlara yaklaşamazsınız. neden böyle davrandıklarını soracak olursanız:
Türk kızları namusludur, eğlenilecek kız olmak yerine evlenilecek kız olmayı seçerler. ve siz bekarlığınızda her bir haltı yiyip evleneceğiniz zaman bakire kız isteyeceğiniz için...
Ailesinin guururunu ve namusunu düşündükleri için...
Bir arkadaş ortamında hayvanlaşıp aranızdakileri utanmadan anlatabileceiğiniz için sizin onlara dokunmaza izin vermezler. TÜRK KIZLARIMIZ DA ÇOK GÜZELLER , ERKEKLERDE DE ÇOK YAKIŞIKLILAR VAR. okuduğunuz için teşekkür ederim :) kalın sağlıcakla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar