AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Annem anlayamiyor iste. Goremiyor. Ben gordum babamin telefonunda mesajlari. Annem babami kendinden uzaklastirmaya ugrasiyor sanki hem bize hem ona ters ters davraniyor. Sinirden geberecegim
İnsan öfkesine yenik düşebiliyor
Senin mesajları gördüğünü baban biliyormu?
Evet daha sonra ona sordugumda o is bitti dedi ama annem boyle yaparken ya yine yaparsa diye stresini ben yasiyorum
Sen annene söyledinmi görevin bitti
Bunlarla zaman öldürme
Gerisi anne babana kalmış Allah babana biraz vijdan versin de uslansın
İnşallah huzurlu olurlar
Haberi yok tansiyon panik atak falan olunca soyleyemedim
hayır seni aldattıktan sonra anlasan nolcak başarı mı bu :D
Kararı ben vereceğim ozaman ve beni salak yerine koyamıycak
Belki ihanet gözümde affedilemez
cinsel ilişkin iyi değilse istediğini eşinden alamazsan aldatmak zorunda kalıyorsun.
Hiçbirşey mazeret değil beraber çözüm bulabilirsiniz
Hiçbişey konuşmazsanız karşılıklı gökten yağmaz canım
Güzel bir bence teşekkür ederim emeğine sağlık :)
Ben teşekkür ederim :))
Boş işler boşş cep telefonuna program yükle sonrada konuşmalarını dinle o zaman kesin olarak ögrenirsin alamet aramaktan çok daha iyi ve mantıklıdır
Hangi programmis o
evlenmeden önce birliktelik yaşamamış birini bulun yeter
Bu yeterli ollmuyor
Allah kimsenin basina vermesin. Eline saglik.
Teşekkür ederim :)
Helal olsun süper bir paylaşım olmus😊
Teşekkür ederim :))
Rica ederim.😊
dostum onlar hak ediyor çünkü erkek ve kadın tek eşli değildir yavvvv kaç kez söyliyicem doğada görülmemiş siz hayla erkke kadın evlenir ölene kadar mk
Sevgi sadakat nedir bilmeyenler yorum yapmasın belli senin aile genişmiş ona buna vermiş te
Biz iki kişilik dünyadan yanayız
siz her daim aldatılacağınız korkusuyla paronoyak gezdiğiniz için ve erkeklerde sürekli aman nasılsa haberi olmaz iş güzarlığında aldattıkları için yakalayabiliyorsunuz. vay efendim bir gecelik ilişkide olsa anlarmışız. neden se 1 yıllık evlilik dışı ilişkim var ve bu ilk değil ve nedense karım beni kadınlarla konuşmayı sevmeyen çekingen utangaç ve asla ama asla aldatmaz biri olarak tanımlıyor.
yuh...
Pidliksin
tabi ben pisliğim ama benimle birlikte olan ve evli olduğumu bilen kadınlar çok temiz. önce siz hemcinslerinizi eğiteceksiniz evli bir adamla olmaz diye. @AhvalParanormal @BitterSweety
Sen de amma yaptın be. Hem cinslerini eğitmek ne sen kendini eğitememişsin daha insanlara diyosun ki kadınları eğit hahah. bir de haklı çıkmaya çalışıyorsun ya. Pisliksin abi işte. Bu kadar. Pisliğim de otur.
Gerçi karında da hata seni masum bir şekilde tanımlamış hemcinslerimiz dedigiklerinin yolları belli zaten. Evli bir adamla anca yollu bir bayan birlikte olur. Ya sen? Sen evlisin l*n evlii
Tamam bu yazıyı okut ona ! İnş seni boşar
Süper, eline sağlık :))
Teşekkür ederim :)
İstemediği sürece anlayamazsınız. Erkeklerin hislerini ve düşüncelerini çözmekle uğraşmayın. Zaten anlayamayacaksınız hiç bir zaman
Sen kendini kandır
Kadınlar erkekleri anlayabilseydi bu sitede yüzlerce ''Sevgilim neden böyle yapıyor ya'' Diye aşk acısı çeken kızlar olmazdı :) İstatistiklere göre konuşuyorum
Çok saçma konuştun şu an
İstatistikler yanılmaz
kadınların anlaşılmayı beklenmesi başka , erkekleri anlaması başka, aldatıldığını bilip de sineye çeken o kadar çok kadın var ki, yuvasını ve çocuklarını düşündüğünden anlamıyor görünen, ya da çaresizlikten korkudan sineye çeken...
Aşk acısıyla aldatma arasında ne gibi bir bağ kurdun sen
Ayrıca bırda yazılan her trole inanıyomusun
İstatikmiş çok komiksin canım
Yazdıklarımı okumadan anlamadan konuşuyorsun. Güldürme
Yav saçmalayıp duruyon bir bas git
Sen olayı çok yanlış yerden anlamışsın. Ama şunu diyebilirim ki aldatan erkeği asla anlayamayacaksın. Buna mahkumsun. Hiçlikten bağdaşımlar kurmalar filan hurafede kalır. İç ses telepatiyle olacak şeyler değil bunlar.
Olur olur !
Malesef @DirilmişÖlü haklı canım :/ :/ :/ :/ :(
Sen nediyorsun yırtık condom
bir korum görürsün
Bütün gerizekalılar toplanmış
Görüş paylaşan geri zekalı oluyor yani? Çok antidemokratik bir tutum. Yanlış ve saçma bir düşünce stili
Görüş paylaşan değil seviyesiz yorum yapamlar gerizekalı oluyor !
Pek ala seviyemi aşmadığımı düşündüğüm için üzerime alınmıyorum.
Tabiki sana söylemedim
Babamda aldatmıştı bir kere daha sonra yapmadı tabii.
Emeğine saygım var ama içerik saçma olmuş. Ne yani hiçlikten gelen bağdaşımlara mı inanacağız? @DirilmişÖlü 'nün dediği gibi iç sesle teletapi ile olmaz bu iş
Hiçlikten gelmiyor bilim bunu diyor
Haraketler konusunda baya uzun saçmalamışsın bir erkek seninle konuşurken hangi haraketleri yapıyorsa yazmışsın. Nkrmalde erkekler ölüdür öyle konuşurlar konuşurken haraket ediyorlarsa sizi aldatıyordur mu dicez.
Uff ne saçmalıyosun
Yalan söyleyen insan üstüne böyle bir soru yöneltilip ciddi ciddi deşelenirse
Şahsen ben anlarım
Bu hareketleride mutlak yapar
Yalancı piskolojisi
Ulan ben o zaman herkesi aldatıyorum. Çünkü işaret parmagımı inadırıcılıgı artırmak için hayatta kullanmam. Ayrıca yalan söylemeyi beceren kimseler bu belirtileri vermez. İkinci bir telefon kullanabilir hayatını planlı götürüyorsa sen babayı anlarsın
Ben kullanmaz demedim eğer normalde kullanıyorsa kullanamaz dedim !
İkinci telefona gelecek olursak bir evde para nereye harcanıyor bilinir bu parayı nereye harcadın derim bir aşağı gider bir yukarı
Bu kadar plan yapmayı erkekler beceremez !
Mutlaka açık verir !!!
İkinci telefona giden parayı hayatta anlamassın 30 tl dir zaten 30 liranın hesabını soran kadın aldatılmaya mahkumdur. Erkekler plan yapmayı sevmez ama mecbur kaldıgında acayip plan yapabilir
Bence sen bunlara kafa yoracağına adamını anlamaya çalış da aldatmasın seni
sen daha yorumlara tahammul edemiyorsun be sezgilerin kendine güçlü haha kendi çukurunda boğulmuş haberi yok
Aldatılma korkusu psikolojisini bozmuş
Araya kaynama yapan gereksize cevap vermiycem
Piskolojimin bozulup bozulmadığına sizin gibi uçkur delileri karar veremez !
Gayet yerindeki böyle insanlık dışı hayvanlığa sesimi yükseltiyorum
İffet kalpte başlar
İffetsizliğin ceremesini ahirette Allahtan dünyada karınızdan görmeniz dileğimle !
Daha fazla cevap vermeye gerek yok
Sizin gibi bir abazanla evlenmemde evlenirsemde direk boşarım net.
Ama sana şu kadarını söylim buyuk konuşuyorsun ya büyük konuşanın burnu süryülmeden ölmüyor
Karı anandır şimdi zktr
Asıl senin gibi kokuşmuş abazanı kim ne yapsın asdadf
Beni aldattın mı nedir ama ya 😐
Hayır yani bana hiç ihanet ettinmi?
Farklı bir şekildede dolaylı sorabilirsin
Teşekkürler güzel olmuş. Kimsenin başına gelmez umarım.
İnşallah ben teşekkür ederim
Eğerki odun adam gitmiş yerine ilgili biri geldiyse geçmiş olsun aldatildiniz
kadın kendisine öylebakacak ki , ev hamınlığında ve yatakta gerekenleri öyle yapacakki erkeğin gözü dışarıda olmayacak. en iyisinin evde onu hazır beklediğini bilecek erkek
Erkek değil ADAM olmayı dene oda sana KADIN olur !
Biliyor musun ne olduğumu
Transmisin
bilemedin
Ben kimseyi aldatmazdım seven aldatmaz
Ya rahat bırakın adamları, aldatırsa aldatsın. İpi sizde değil mi. Boş verin yav.
tamam aynısını kadında yapsın hayvandan fakımız kalmasın
Ne yani kadınlar aldatmıyor mu?
Aldatsınmı?
Hangi dünyada yaşıyorsun?
Ne kadar aldatan erkek varsa, o kadar aldatan kadın vardır. Siz sadece bardağın dolu kısmına bakıyorsunuz. Tek yönlü bir algının içindesiniz.
Aldatan erkeklerin yüzdesi aldatan kadınlardan daha fazla git araştır madem bilmiyorsun
Asıl sen hangi dünyada yaşıyosun burası türkiye !
Eksi vermene şaşırmadım. Ama şunu söylemek istiyorum, aldatan erkekler hep bekar kadınla mı aldatıyor? Bence hayır. Çünkü biliyorum. Sadece detaya girmek istemiyorum. Ama elbette aldatmak tasvib edilebilir bir şey değil. Keşke herkes ruh ikiziyle evlense ve onurlarıyla yaşamayı becerebilse. Erkekler yaptıkları bu şeyle sözüm ona gurur duydukları için sayıca çok görünüyor. Üzgünüm. Böyle olduğu için çok üzgünüm. Umarım zamanla daha aklı başında bireyler yetişir ve bu nahoş şeyler silinip gider yaşamdan. Bir de, daha önce hep merak ederdim sanki yeri geldi: dinen eşlerinin birden fazla kadınla evlenebileceğini savunan kadınlar var ya!!! Nasıl bir kafadalar anlayamıyorum. Eş bu ya! Paylaşılır mı? Saçmalık!
Kimse eşini paylaşmak istemez !
Yorumunu aldım. Hoşçakal.
İnş.
cok dogru, bunlar belırtı ıste
elıne saglık
Teşekkür ederim ;)
Hatasız kul olmaz çiçeğim, seni hatanla sevdik zaten ;)
ben seni aldatayım da sen bunu anla aklına ne geliyorsa sana verecem hodri meydan :D
ben 3 yıldır aldatıyorum haberi olmuyor ama aşk ve duygusal anlamda değil cinsel anlamda olunca anlayamaz. ama duygusal olsa eşim anlardı aşık olsaydım yani
oha
oha derken çok kabasın
bana insanlık dersi veremezsin sen. kabaymışım. âlâsını hakediyorsun.
kimse bişeyi hakettiğini birine diyemez ben sana bişey dedimi ayıp yani ben kültürlü medeni okumuş biriyim
merkep-mektep ilişkisini bilir misin? neyse. muhatap olamam daha fazla.
onu biliyorum ama benle ilgisi yok yani davranış bozuklukları ileilgili kitap önerebilirm sana kitap okurmusun?
Sen hala konuşuyo musun "alper"? Umarım karın da seni en iyi şekillerde aldatıyodur
Karın aldatsa cinsel anlamda namus bekçisi kesilip namus namus diye oldurursunuz. Siz aldatsaniz sadece cinsel anlamda der gecistirirsiniz bide medeniyetli kulturlu okumuş insanim diyorsun. Ulan keşke karin da seni aldatsa da ogrensen bu duyguyu. @Alper_power
biz cuckold yaşamış bir çiftiz çok cahilce yazılar yazmayın ben cinsel anlamda eşimin başka erkekle olmasına karşı değilim olmadımda denedik bile bunu
Gercekten mide bulandiriyorsunuz esinde bunu bilip susuyorsa goz yumuyorsa o kadin kadin degildir sen onunla yasayabilirsin herseyi bir baskasiyla degil ! Ayni sey onun icinde gecerli.
karşılıklı zorlam aolmayan herşeye başkası karışamaz bu ikimizin arasında bişey
Bir onu aldatman kabul edilir bir durum değil eşin anlıyordurda anlamamazlıktan geliyordur
Bende zaten nasıl anlamaları gerektiği doğrultusunda bir bence yazdım
Bu benceyi yazmamdaki amaç bu
Okumayı bilmiyosun işte...:/
cuckold yaptık dedim anlamadın. eşim bu konuda ileri fikirli biridr. bizde bedensel olan şeylere takıntı olmaz
Anladım gavur piskolojisi
Bedenimi evet ama ruhumu aslamı?
Hayvan değiliz çok şükür
Bedenimide ruhumuda asla
Bu ileri görüşlülük değil geri görüşlülük taş devrisiniz yemin ediyorum
bizim aldığımız zevki alamıyosunuz hep mutsuzssunuz. biz çok mutluyuz çünkü güven tam bizde sizde hep kıskançlık kuruntuları hep birbirinizi öldürüyosunuz
Cehennemde yanımca görürüm zevkini
g*vat !
Böyle hayat yaşanmaz. Bu varsayımları kafaya takarak sıkıntı çekmeyin sakın, öyle bir şey olursa zaten ortaya çıkar merak etmeyin :)
Evet evet çok beklersin
Ruh hastasısın 😄
Bende ruh hastası olduğunuzu düşünüyorum
Kadın Bu kadar kafa patlamak yerine ilgi gösterirse aldatmaz erkek. Seni seviyorum lafını gerçekten sevdiğin için demiyosun ama onu ölçmek için diyosun. Ondan sonra da aldatmış mi diye kada patlat.
Yav ilgi gösterenide aldatıyosunuz konuşmayın ! Hamurunuz bozuk
Yav sanki kadınlar aldatmiyo. Genel konuşma kardeşim. Senin hamurun farklı mi sanki. Direkt suçlama. Yapan yapiyo, yapmayan yapmiyo.
Kadınlar erkekler gibi aldatmıyor !
Aldattıysa onun için ilişki tamamen bittiği içindir bunu göze almıştır ayrıca seven kadın aldatmaz
Kadınların aldatma oranı %14 iken erkeklerinki %21 bu yurt dışında herşeyin daha serbest yaşandığı amerikada dini çizgilerin olmadığı biryerde bile böyleyse türkiyede ne kadarda düşüktür kimbilir
Ama erkekler eğlencesine yapıyor
Erkekler yapıyor da kiminle yapiyor, kadınlarla. Oluyor malesef.
Yav evli kadınlarlamı yapıyor orospularla yapıyorlar genelde
Binde birdir evli kadınların oranını verdimm
Hala saçma saçma konuşun
Takmışsınız dilinize erkekler kadınlarla yapıyor gene diye
Bunun bekarı dulu yolludu var anladınmı
Ben biliyorum oldgunu da neyse sen beni anlamadın. Boyle saldırgan ve suçlayıcı tavırlara karşı aldatmayacak adam bile aldatır benden söylemesi.
Sanki gayet doğalmış gibi kocanızın sizi aldattığını nasıl anlarsınız yazmış birde. Böyle şeyleri normalleştirmeyimn neden kocaları aldatsın milletin aklına saçma fikirler sokmayım
Erkekleri %80 i aldatıyor sence normal olamıyacak kadar az bir oranmı?
Oyle bir dünya yok. Siz zibidilerle takılıyorsunuz diye düzgün erkekleri aynı kefeye koymayın çok var aldatmayan erkek. Olgunluk yaşayış biçimine göre değişir bu
Canım sen okumayımı bilmiyorsun algınmı bozuk matematikmi yok?
%80 ...
%80 i nerenden uydurdun ya? %50 ancadır sende cahillik var bence yüzdeleri mantıklı ayıramıyorsun 10 tane erkek tanımış duymuş %80 diyo akdjsl
Aldatan aldattığını söylesin arkadaş
Cinsellik etiketi yok.
Var :D
Sen gel benim sevgilim ol, ben seni binlerce kez aldatayım bakalım sen kaç tanesini fark edeceksin 😅
Senin gibi abazanla olmamda
Kadınların hisleri ve gözlemleri çok kuvvetlidir büyük ihtimal anlaşılır
iyi yalanciysa anlayamazsiniz debelenmeyin.
Anlaşılır ! Ben anlarım
tabi.
İyi güzel de haraketleri abartmışsın. Normal haraketler onlar
Hı hı
Piskoloji kitaplarında yazar bunlar
Kocan olsaydım seni çok rahat aldatırdım ruhun bile duymazdı 😎
Kocam olma şerefine layık değilsin
Defol köle !
hahah :D ne yaptin sen ya :D
aldatılmaya layıksınız çoğunuz
çünkü sadakatsizlieri sadıklara tercih ediyorsunuz
gerek parası çeliyor aklınızı gerek nüfuzu gerek söylediği boş sözler
not : az önceki sorudan geliyorum
Sizin gibilerde boş konulmaya mahkum uçkuruna düşükler
uçkuruma düşük olsaydım keşke
o zaman inan bu kadar hayal kırıklığına uğramış, üzgün ve öfkeli bir durumda olmazdım
Ne yaşadığını bilmiyorum ama bu şekilde bir genelleme yapman çok yanlış
sevdiğim kız sırf parası var diye kazık kadar bir adamı bana tercih etti
muhtemelen kullanıp atacak o herif onu
efendi olmanın faydasını göremedim hiçbir zaman
Eee?
Yani bu hayatta kötüler var diye iyi insanları yok mu sayalım yani
Bir kişi öyle diye bütün insanlar öyle olmak zorundamı
Acın var burada millete sataşıyorsun
Gavura kızıp oruç bozmak bu senin yaptığın
benim öfkem kötülerin bana tercih edilmesi
kimi sevsem başkasına gitti
belki 15-16 defa başıma geldi bu
ben kahve içmeye dahi ikna edemiyorum hiçbir kızı; ama elalem yatağa atıyor
aklımı kaçıracağım
10 Mu oha
Demekki sorun sende yanlış kişilerle hayaller kuruyosun
nasıl kişilerle hayal kurmam gerektiğini de anlamadım ki bir türlü
üstelik sevecek birisini bulamıyorum çünkü kimi gözüme kestirsem zaten bir sevgilisi veya sevdiği var
olmayanlar da ben sevince benimle birlikte hamle yapan 2. kişiyi tercih ediyor
ve ayrıca aşırı güzel kızlara da yönelmiyorum
ilahi sebeplerden dolayı sanırım
Çok çirkin bir kızla dene bu sefer hem sevaba girersin
Ama harbi çooook çirkin olsun karakterini sev sadece
ya da kapalı bir bayanla evlilik düşün
Kapalı istemiyorum
Atatürk düşmanı oluyor bir çoğu
Ayrıca karakter her ne kadar daha önemli olsa da çekici bulamadığım birisini de sevemem
Sadece ben değil kimse sevemez
tamam işte senden daha çekicilerini buluyor o kızlarda seni terketmekte haklılar ozaman
Boşuna burada gereksizce yorum yapma
Atatürk düşmanlığıymış nesini sevsinler vatan haininin
Kapalıları beğenmmiyorsan dinden çık mk
Sanki Kocam varda Aldatması kaldı bide
☺ Allah gönlüne göre versin.
Nazar etme ne olur sabret bigün seninde olur
İnşallah olur
Oha Sağol
Ben teşekkür ederim :)
Emeğine sağlık :)
Teşekkür ederim canım :)
Paki kdn aldatir mi master degree!
Onunla ilgilide bir bence yazdım burun efem
www.kizlarsoruyor.com/.../a34255-karinizin-sizi-aldattigini-nasil-anlarsiniz
aldatsam açık açık söylerim...
güzel olmus
Teşekkürlet
Benim kocam aldatmaz.
eline sağlık
Teşekkürler :)
Erkek milletinden nefret ediyorum!
Pederden?
Erkeklerden nefret ediyoruz ama ADAM olabilenlerden asla!
Kaç kere aldatıldın da yakaladın. tamamen zaman kaybı bir bence
Zorunuza gidiyor dimi hıhım
Neden zoruma gitsin aldatmadım hiiç
Hiç sevgilim olmadı diyeceğine en son şeyi hep ilk önce söylüyorsun ;)
@hhemşire haha baksana ne diyor hiç sevgilim olmamış😂😂
Sanal hayatı ciddiyemi alıyosun vah yazık
gerçek hayatımı bilmek istiyorsan yazabilirsin yattgım kızların fotosunu atarım belki inanırsın o zaman ;)
Hayali görüntüleyemezsin :D neyse ya çok komik duruma düşüyosun etme
Ya liseli bir git başımdan. daha fake kimliğini bile açıklayamıyorsun bu kadarlık kızsın hala konusuyorsun.
15 yaşında cocukları alın burdan
bence diyen arkadaş sanal olduğunu nerden biliyorsun.. ki insanların yorumunu niye bu kadar ciddiye aldın beğenmeyebilir doğal olarak
Hiç sevgilim olmamışmış sen burdaki abazalar gibi elini skenlerden sanma herkesi lisede görmezsin bunları üniye git öğrenceksin. insanların hayatlarını bilmeden konusan eziklerden olmazsın artık umarım
Tabi işime gelmedi de
Salak ! Kesin asosyalsin amkk
Milleti kiskirtmaa bee uyuzzz 😊
bu kadar paranoyak olmayın
Hareketlerinden davranuslarindan tabikide :)
her insnda farklıdır :)
seven erkek aldatmaz
güzelmiş
Kendine güvensen gizli yapmazdın bu benceyi :)
İstesem çıkarım çokta tın
Tın :D
Kız çözmüş :/
iyi araştırmış
O halde sanirim babam annemi aldatiyor
Teşekkürler.
Kalemine sağlık. :)
Faydalı olmuş
Çoğu kişi farklı ki.
güzel teşekkürler.
Sacma
Anlayamazsınız
Anlarız !
Bazılarımızda bilerek aldırış etmez
Bazı erkeklerde hiç belli etmez.
Hıhım tabi kandır bakalım kendini
o zaman tanıdığım tüm kişi bilerek aldırış etmiyor evlenmek isteyenler bile :( :( :(
Bu yazıyı onlar okudumuda?
ya da davranış piskolojisi hakkında bilgileri varmıda anlayamazlar deyip bencemi çürütesin
gerek yok bayanların böyle sanması daha işime yarar