Tüm hemcinslerime selam olsun! 👋 Konumuz bugün biraz mühim! Korunmasız bir cinsel ilişki yaşadın ve
Cinsel Yaşam Korunmasız Bir Cinsel İlişki mi Yaşadın? Korkularına Son Vermenin Yolunu Açıklıyorum! (Sayfa 4) northernlightss Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1129 Korunmasız Bir Cinsel İlişki mi Yaşadın? Korkularına Son Vermenin Yolunu Açıklıyorum! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 40 kişi beğendi
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Cinsellikten uzağım evlenesiye kadar. 1 2 Yorumla northernlightss +1 yıl evli çiftler için de uygun bir yöntem, aklında bulunsun. belki bir gün lazım olur :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evlilik olsun bakalımda hayırlısı :) Yorumla
Daredevil39 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 563 cevap paylaştı. Her zaman tedbirli alacaksınız işte 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yaşamadım allahtan😁😁😁😁 1 1 Yorumla northernlightss +1 yıl Bilgilenmekte fayda var, ilerde yaşayabilirsin :) Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Erkekler Ne Diyor
Cinsellikten uzağım evlenesiye kadar.
evli çiftler için de uygun bir yöntem, aklında bulunsun. belki bir gün lazım olur :)
Evlilik olsun bakalımda hayırlısı :)
Ben yaşadım sıkıntıda cikmadi
Güzel yazı, teşekkürler,.
Güzel bence olmuş emeğine sağlık 🙂
Mantıklı bilgiler
#Hükümdar
Enteresan bilgiler sağo teşekkürler l
Güzel bir paylaşım olmuş.
Faydalı bilgi için eline sağlık
Faydalı bilgiler. Teşekkürler
Faydalı bilgiler teşekkürler
Çok iyiymiş gerçekten süper bir buluş
önemli bilgiler bilgiler için teşekkğür ederiz
Bide bunları deneyecek birini bulursak 😂😂
Çok faydalı bir içerik olmuş. Teşekkürler
Ertesi gün hapı da denilir :)
Başka yöntemler var mı peki
ben kendimi kontrol edebiliyorum
Guzel bir yazi tesekkurler.
Her önüme gelenle yaşamam tabi
Her zaman tedbirli alacaksınız işte
Yaşamadım allahtan😁😁😁😁
Bilgilenmekte fayda var, ilerde yaşayabilirsin :)
Faydalı bi bilgi olmuş teşekkürler
Teşekkürler önemli. bilgiler
Güzel açıklama faydalı bilgi
Evet yasadım kendisi istemişti
Açıklama için teşekkürler
Güzel bence olmuş emeğine sağlık 🙂
Güzel yazı, teşekkürler...
yaşamam lazım ten tene olmalı
Güzel açıklama teşekkürler