İktidarsızlık yüzünden psikolojik olarak kötü durumdayım. Ne yapabilirim?

24 yaşındayım ve iktidarsız biri olarak yaşıyorum. bu problemimi 2 sene önce öğrendim ve hayatım alt üst oldu. 3 senelik bir ilişkim vardı ve cinsel deneyimlere başladığımızda malesef başarısız oldum ve o sevgilim benden bu yüzden ayrıldı dalga geçmesi de ayrı bir üzücü olay tabi. ondan sonra yeni bir ilişkiye başladım korktuğum için cinselliğe gelmemesini istedim ama onunlada bu şekilde yaklaşmamızda başarısız oldum sadece 1 kere de denemedik üstelik ve yine sonuç aynı oldu yine terkedildim bu yüzden. doktora gittim film çekildi testler yapıldı ve psikiyatriste yöneltti ona gittim bazı ilaçlar verdi fakat durumumda düzelme yok. inanın artık o kadar kötü durumdayım ki karşı cinsimle arkadaş olmayı bırakın konuşamıyorum bile. intiharın eşiğine geldim diyebilirim. diyeceksiniz ölmeye değer mi .. ama bir erkeğin bu şekilde yaşamasının ne önemi varki . ne yapabilirim bir akıl verin bana ne olur
İktidarsızlık yüzünden psikolojik olarak kötü durumdayım. Ne yapabilirim?
Cevapla