Bir kaç aydır bir kızla flört ediyorum, oldukça güzel, alımlı bir kız. Dış görünüşünde akıllı ve eğlenceli gözükmesine rağmen cinsellikte son derece tuhaf ve çılgın.
İlişki esnasında nerden buluyor bu fikirleri bilmiyorum ama benden garip şeyler istiyor her defasında. Mesela bir keresinde sakallarımı uzatmamı istemiş ama sebebini asla söylememişti. Ben de merak edip bir kaç hafta uzattım. 2-3 parmak kadar uzunlukta olduğu günün gecesi yine cinsellik yaşamak için birlikte olduk. Yatağa uzanıp onu beklememi istedi. Merakla uzanıp çıplak bir şekilde onu bekledim. Bir kaç dakika sonra yatak odasından kırmızı başlıklı kız kostümüyle girdi, elinde de elma sepeti! Görünce çok tuhafıma gitti. Gitmiş ipekten kostüm diktirmiş manyak. "Ne bu?" dedim. "Kırmızı başlıklı kız temasını işliycez, sen de açgözlü kurt olucaksın" dedi, tabii ben de film o an yine koptu. Sonrasını anlatmıyim, özele giriyor.
Tabii tek tuhaf anımız bu değil. bir keresinde de beni yatağa kelepçelemişti. Heyecan yapmadım tabii, yani bünye alışık sonuçta. Bekliyorum ne yapacak diye, biraz sonra içeriye elinde kamerayla girdi. Gelip tepeden tırnağa kadar çırılçıplak bir vaziyette beni karış karış videoya alarak, sanki farklı bir canlı türünü tanıtan belgesel anlatıyormuşcasına video kaydının üzerine ses kaydı yaparak beni inceledi. İşi bitince sebebini sordum, pcden o halimi izleyerek orgazm olacakmış.
Bi keresinde de çok hasta olduğunu, kırgın halsiz bir şekilde yatakta yattığını, yataktan çıkamadığını, yanına gelmemi söylemişti telde. Merakla gittim yanına, bir ihtiyacı vardır, yardımcı olayım diye. Gittim, baktım yatakta sarılmış çarşafa yatıyor. Neyin var dememe kalmadan "dolabı aç, orada mavi tulum elbisesi var, onu giy" dedi. Açtım baktım, mavi altlı üstlü bir tulum. Arkasında da tepecik devlet hastanesi yazıyor. Bu ne dedim? Giy onu dedi ısrarla. Giydim, bildiğin hasta bakıcı elbisesi. Şaka di mi bu? Ne bu şimdi dememe kalmadan çarşafı kaldırdı, anadan üryan çırılçıplak! Hasta mısın sen dedim? Bu ne lan! Evet hastayım dedi, sen de benim hasta bakıcımmışsın, beni iyileştirecekmişsin dedi. Ya dedim bırakıp gidiyorum ben, tuttu paçamdan çekti yatağa, orada da bir güreştik falan.
Bakın düşündüğünüz şeyi tahmin edebiliyorum. Kesinlikle öyle değil. Benden önce bir başkasıyla böyle manyaklıkların var mıydı diye sordum, öpüşmeye bile çekinirdim, beni sen bozdun dedi. Bazen düşünüyorum, bu ilişkiyi bitirip kendime normal birini mi bulsam diye. Sonra da diyorum ki ya alışmışsam, ya normal bir birliktelik bir süre sonra bana sıkıcı ve rutin gelmeye başlarsa? Belki de farkında olmadan alışmışımdır? Benden başka böyle manyak bir fantezi hayatı olan var mı hiç sanmıyorum? Ne yapacağıma karar veremedim hala. Dışarıda çok eğlenceli ama yatakta manyağın teki. Aslında seviyorum da ama ileride evlilik hayatımı etkiler mi, sıkıcı kılar mı endişe ediyorum biraz da buna :/
İlişki esnasında nerden buluyor bu fikirleri bilmiyorum ama benden garip şeyler istiyor her defasında. Mesela bir keresinde sakallarımı uzatmamı istemiş ama sebebini asla söylememişti. Ben de merak edip bir kaç hafta uzattım. 2-3 parmak kadar uzunlukta olduğu günün gecesi yine cinsellik yaşamak için birlikte olduk. Yatağa uzanıp onu beklememi istedi. Merakla uzanıp çıplak bir şekilde onu bekledim. Bir kaç dakika sonra yatak odasından kırmızı başlıklı kız kostümüyle girdi, elinde de elma sepeti! Görünce çok tuhafıma gitti. Gitmiş ipekten kostüm diktirmiş manyak. "Ne bu?" dedim. "Kırmızı başlıklı kız temasını işliycez, sen de açgözlü kurt olucaksın" dedi, tabii ben de film o an yine koptu. Sonrasını anlatmıyim, özele giriyor.
Tabii tek tuhaf anımız bu değil. bir keresinde de beni yatağa kelepçelemişti. Heyecan yapmadım tabii, yani bünye alışık sonuçta. Bekliyorum ne yapacak diye, biraz sonra içeriye elinde kamerayla girdi. Gelip tepeden tırnağa kadar çırılçıplak bir vaziyette beni karış karış videoya alarak, sanki farklı bir canlı türünü tanıtan belgesel anlatıyormuşcasına video kaydının üzerine ses kaydı yaparak beni inceledi. İşi bitince sebebini sordum, pcden o halimi izleyerek orgazm olacakmış.
Bi keresinde de çok hasta olduğunu, kırgın halsiz bir şekilde yatakta yattığını, yataktan çıkamadığını, yanına gelmemi söylemişti telde. Merakla gittim yanına, bir ihtiyacı vardır, yardımcı olayım diye. Gittim, baktım yatakta sarılmış çarşafa yatıyor. Neyin var dememe kalmadan "dolabı aç, orada mavi tulum elbisesi var, onu giy" dedi. Açtım baktım, mavi altlı üstlü bir tulum. Arkasında da tepecik devlet hastanesi yazıyor. Bu ne dedim? Giy onu dedi ısrarla. Giydim, bildiğin hasta bakıcı elbisesi. Şaka di mi bu? Ne bu şimdi dememe kalmadan çarşafı kaldırdı, anadan üryan çırılçıplak! Hasta mısın sen dedim? Bu ne lan! Evet hastayım dedi, sen de benim hasta bakıcımmışsın, beni iyileştirecekmişsin dedi. Ya dedim bırakıp gidiyorum ben, tuttu paçamdan çekti yatağa, orada da bir güreştik falan.
Bakın düşündüğünüz şeyi tahmin edebiliyorum. Kesinlikle öyle değil. Benden önce bir başkasıyla böyle manyaklıkların var mıydı diye sordum, öpüşmeye bile çekinirdim, beni sen bozdun dedi. Bazen düşünüyorum, bu ilişkiyi bitirip kendime normal birini mi bulsam diye. Sonra da diyorum ki ya alışmışsam, ya normal bir birliktelik bir süre sonra bana sıkıcı ve rutin gelmeye başlarsa? Belki de farkında olmadan alışmışımdır? Benden başka böyle manyak bir fantezi hayatı olan var mı hiç sanmıyorum? Ne yapacağıma karar veremedim hala. Dışarıda çok eğlenceli ama yatakta manyağın teki. Aslında seviyorum da ama ileride evlilik hayatımı etkiler mi, sıkıcı kılar mı endişe ediyorum biraz da buna :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar