Sevgilim beni aldattı, bende sinirlenip döl ile kek yaptım yedi şu an kendimi kötü hissediyorum. Günaha girdim mi :( ?

Öncelikle dalga amaçlı demeyin gerçekte böyle pis biri değilim ha bide sorum trol değil gerçekten yaptım
adet kanı vişne suyuna kattım dölümüde kek yapıp içine kattım ve çok beğendi keki ve meyve suyunuda içti zehirlenmedi ama ben korkuyorum günah mıdır ölürse muebbet hapis mi olur nolur yardım edin
Sevgilim beni aldattı, bende sinirlenip döl ile kek yaptım yedi şu an kendimi kötü hissediyorum. Günaha girdim mi :( ?
Cevapla