birkaç hafta önce mast yaptım yastığın ucuyla. Klitoriste yapıyordum sonra azıcık aşağıya indim dudaklara ama aşağıya inmedim fazla. deliğe girmedi.
üstümde de pjama vardı. Tuvalete gittiğimde pembemsi bir kan gördüm ya çok ağladım korktum mastı bıraktım o günden sonra. aynadan baktığımda deliğe çok küçük yuvarlaktı. Bu bozulmamış manasına mı geliyo zedelenmiş mi anlamadım çok korkuyorum nolur yardım acı falan da olmamıştı koku falanım yardım ya😭😭😭😭
üstümde de pjama vardı. Tuvalete gittiğimde pembemsi bir kan gördüm ya çok ağladım korktum mastı bıraktım o günden sonra. aynadan baktığımda deliğe çok küçük yuvarlaktı. Bu bozulmamış manasına mı geliyo zedelenmiş mi anlamadım çok korkuyorum nolur yardım acı falan da olmamıştı koku falanım yardım ya😭😭😭😭
Güncellemeler
+1 yıl
..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar