Doğum kontrol hapının göğüs hassasiyeti yapması normal mi?

İlk defa kullanıyorum 11 gün oldu ve inanılmaz kötü bir hassasiyet var. Kollarım değince bile canım yanıyor. Sizce normal mi devam etmeli miyim?


0|0
38

En İyi Kız Görüşü

  • devam et canım malesef öyle bir etkisi var ben üç ay kullandım 🙄

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • 3 ay boyunca devam etti mi canim

    • ettim canım hatta süt bezeleri baya belirginleşiyor sakın korkma

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Bu tip hapları kafana göre kullanma. Doktora danışıp sana uygun olanı al mutlaka.

    0|0
    0|0
  • Bence doktor kontorunde yapman daha iyi ne zman yaptiniz

    0|0
    0|0
  • yapar
    şişirir

    0|0
    0|0
  • doktora git hapı değiştirebilir doktor.

    0|0
    0|0
  • normal değil

    0|0
    0|0
  • Hanimefendi hekiminiz tavsiye etmeden kullanmayin

    0|0
    0|0
    • Doktor yazdi bu ilaci ancak Şu an kndisi yurtdisinda o donmeden biraksam mi emin olamadm.

    • Hepsini Göster
    • En kisa zamanda olur insallah. Tesekkurler yorum icin.

    • Rica ederim geçmiş olsun

  • Hormonları alt üst eder.

    0|0
    0|0
  • Bunu seks yaptığın kişiye sor onun zevki yarım kalcak etmezse

    0|0
    0|0
    • Canim daha onemli zaten esim Şu an yanmda değil bunu sivilce icin yazdi doktor.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yapar tabi ki. Bütün ayı tamamladıktan sonra hapini değiştir doktora danışarak çünkü haplarin hormon oranları farklı olduğu için en azından bir tam döngüyü aynı düzenle tamamla.

    1|0
    0|0
  • O tür hapların amacı kadınlık hormonu salgılatmamak ve buna göre hormonların salgılanmadığı için vücudunda kalıyo sanırım normal bişey ama bas ağrısı yaptığını biliyorum.

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...