Arkadaşlar birkaç araştırmamdan sonra demiseksüel olduğumu farkettim bu kötü bişey mi?

Aslında bunu farkedince bir rahatlama hissettim. Kendimi bu anlamda kimliklendirebildim ama yinede hormon testi yaptırmalı mıyım bilmiyorum.
bu da ben bilmiyorum üşenmicem okucam diyenleriniz için link koydum :D
https://aseksuel.com/forums/topic/aseksuel-kimlikler/
Arkadaşlar birkaç araştırmamdan sonra demiseksüel olduğumu farkettim bu kötü bişey mi?
Cevapla