Spor sütyeni kullanıyorum ama göğüslerim zıplayınca acıyor zıplama olan egzersizleri yapamıyorum ne yapabilirim acımaması için



Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
bir çapıt bul gögsüne dola iyice sar oyle spor yap. Ayrıca memelerini bulduğun her fırsatta reklam etme.
Yapılması gerekeni aslında yapmışsın. Bunun harici pek bir şey yok yapabileceğin.
Peki tesekkurler
Aşırı terleme ve sürtünme neticesinde özellikle kardiyo egzersizlerinde göğüs uçlarında önce çatlama, yanma kimi zaman hafif kanama olduğu oluyor. O bölgeye pamuk, kağıt peçete vb maddeden koruma kalkanı oluşturup, sürtünmenin önüne geçebilirsin. Şayet böyle bir şikayetin varsa.
Yok oyle sorunlarim yok sadece ziplayinca agri oluyor o kadar ziplama olan egzersizleri yapmamak baska seyler yapmak en iyisi
Cok sagolun
memelerin harikaymış fazla sallandırmaa büyük olduğundan acıya bilirr :)
Cok tesekkur ederim 😊
Tamam artik ziplamicam eliptik bisiklet iyidir ya her yeri calistiriyor zaten hem de en kolayi 😊
yanii senimn için kolay olanı yap canın yanıyosaa zıplamıcaksın :)
Oyle yapicam 😊😊
konuyu uzaltıyorum ama siz sporda göğüsünüzemii çalıştınız ağırlık olarak sonrada zıplayınca acı olabilir belki öyle yapmışsanız :) çünkü ben sporda 3 hafta önce göğüsüme bağa ağırlık olarak çalıştım bir acıı vardıı
Bir resim daha koyarsan daha dogru cevaplar verebiliriz ;)
normal sende fazla zıplama :D
Zamanla alisma olasiligi?
reklam kokan hareketler bunlar
O memeler zor zaptolur 😛😀
Ahaha oyle mi 😄
Ahaha tesekkurler 😂
Nasil yani😂😂
Ben boyle iyiyim :D
Tesekkur ederim😇😊 ahaha tamam incitmem😊
Ben tutarım :))))))))))))))))))))
Ahaha tutarsan is baska yerlere gidebilir o yuzden hic bulasma bence😊
Yok yok iş orada kalır :) İlgimi çeken yalnızca meme. :D
Hayir yani tokat yiyebilirsin o anlamda soyledim benim gibi guzel bir kiz senin gibi bir ezige bakar mi zannettin zavallisin 😄
sütyenler fora bebişim öyle daha rahat
spor sütyeni bumuymuş çok güzel ya :D :D
Evet bu 😄
Tesekkurler ederim😊😄
bide niye erkeklere sordun kızlara sorsaydın ya. yoksa bizden de mi sütyen takan var biz takıyoruz da ben mi bilmiyorum. Ben takmıyorum. s :D :D dsaf şapşik
Kizlarin fikriyle ilgilenmiyorum
Erkekler anliyor zaten 😄
erkeklerin anladıgı farklı ki sende ki de güzel :D
O göğüs bende olsun benimkilerde ağrı yapar 😃
spor sütyeni dar sıkıştırıyo zaten
spor sutyenıde mı varmıs ya
Evet
Niye ayip olsun ki 90 beden
Tesekkurler😊
6 ay sonra 19 olucam 😊
daha düzgün sütyen kullan
Bizde sıkıştırsak o kadar bizim de ağrır
o ölçüler yerinde zor durur
Takma
sütyen mi acıtıyor?
Hayir goguslerim ziplayinca
Oyle yapicam tesekkurler
Cok tesekkurler evet sporu aliskanlik haline getirmek lazim diye dusunuyorum sagligimiz icin onemli
Ziplama olan hareketleri yapmicam sadece eliptik bisiklet yapicam artik sanirim bana en kolay o geliyor
Evet 😊
Ne tatlı ya :)
Takma san olmazmi
kıyamam :(
Kiyma bana :(
senin gibi bir kıza kıyamamki zaten
Tesekkur ederim:)
Fotodaki sen misin?
yazık sana :D
Bustiyer giy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar