Hayatımda ilk kez mast yaptım ve yaptıktan snra çok utandım kendimden.
Tekrar yapmayı bir istiyo bir istemiyo gibiyim.
Sağlık açısından kötü bişey midir?
Tekrar yapmayı bir istiyo bir istemiyo gibiyim.
Sağlık açısından kötü bişey midir?
Her hangi bir sakıncası yoktur sağlık açısından abartılmadığı sürece. Aramıza hoşgeldin. Utanma sonrasında oluyor zamanla onuda aşıp yeni heyecanlar aramaya başlıyorsun sonra bir bakıyorsun o eski masum hallerin kalmamış. Klitorisi fazla zorlama ama ilede vajinal orgazm yaşamada zorluk çekmene neden olabilir.
maşallah erkekler bayağ tecrübeli
Niye zararlı olsun ki canım. Bak keyfine. İnsana zevk veren şey zararlı değildir. Utanılacak birşey de yok. Sokağa çıkıpta yok mu beni düzen dememişsin. Cinsel ihtiyacını tek başına kendin yapmışın. Biz her gün yapıyoruz defalarca hemde :)
evliyim eşimle zaten yapıyorum o gün eşim yoktu evde bir anda gelişti çok utandım gerçekten
sonuçta eşim var ama bir anda boş bulundum sebebini bilmiyorum
anladım teşekkürler
zannetmiyorum yaptığını
peki nasıl anlaşılır ki yapıp yapmadığı :)
bunların hiçbirini yapmıyor :)
eşimin gözünde evet öyleyim. çok şükür işten koşa koşa gelir eve yolda oyalanmaz bile
teşekkürler
teşekkürler benim şanslı olduğum gibi :)
umudunu kaybetme gelir bigün inş :)
ooo oda tam ruhsuz
şu an yok mu hayatında biri. inş gönlğne göre biri denk gelir
eşin mi şu an ruhsuz kusura bakma anlamadım
hıııı kusura bakma yanlış bişey dediysem eşin için
evet
Cevap
27Cevap
Abartmadığın sürece ve fazla derine girip zarını cart diye yırtmadığın sürece sorun yok. Zarı yırtarsan müstakbel kocan ananı beller. Fazla abartırsan çok enerji kaybedersin ve gelişme cağın sekteye uğrar.
Bu yaşa kadar ilk kez yaptıysan sende ciddi cinsel soğukluk ve ya bilinçaltında çok olumsuz düşüncelerden var demektir.. mast sonrası pişmanlık ta bunu gösteriyor. Malesef bubsekilde cinsel ilişkiden zevk alamazsın
Cinsellik her insanin ihtiyacidir. Utanilacak bir durum yok..
kendi kendime yapınca ve ik kez yapınca utandım bidaha yapacağımı sanmıyorum zaten
Yoo niye kötü olsun. Günde bikaç kez falan yaparsan zararlı da...
sağlık açısından bir zararı yok ama masttan kastın klitoral mast ise sürekli yaparsan ileride gerçek sekste vajinal ya da anal orgazm olman zorlaşır.
çeşitlerini bilemiyorum
içine bir şeyler sokarak mı yaptın yoksa üst kısmı (klitoris) okşayarak mı yaptın?
parmağımı sokarak
anladım o zaman sorun yok merak etme vajinal mast yapmışsın
yaş aralıgın doğruysa ve mast. yapman garip geldi :) bu yaşta 3 cocuklu hemcinslerin var geç kalmışsın :)
Sağlık açısından yararı var zararı yok sadece sağlık değil ruhsal olarak ta faydası var.
ruhsal olarak nasıl bir faydası olabilirki
Azgınlıktan sinirlenirsin çekilmez olursun psikolojik sorunlar yaşarsın nasıl mast yapinca hafiflediysen ruhunda o şekilde rahatlar.
bayağ tecrübeliler varmış bu kadar etkili olduğunu bilmiyodum mst.
Müzik dinlemek gibi düşün nasıl müzik dinlemek ruhun gıdasıdır derler buda onun gibi birşey içsel rahatlık deneyim senelerden beri yalnız olmaktan gelen birşey şükür mast sayesinde kendini frenleyebiliyorsun ara ara sevgililerim ilişkilerim oldu ama hiç bir zaman karşımdaki insanı aldatmadım ve hiç bir zaman bir insanla sadece ilişki için beraber olmadım veya paralı ilişki yaşamadım mastla durdurduk kendimizi ;)
mast işinizi görüyosa ne mutlu size :)
İşimi görmüyor lakin dışarda insanlara sapıklık yapacağıma azgınlığımı böyle susturmaya uğraşıyorum evlenene kadar bu böyle
iyiymiş
Eyvallah
Olur bazen takılma. Eşin varken neden yaptın? Yani evlsin sonucta
bir an boş bulundum bende anlamıyorum zaten bu yüzden utanıyorum hayatımda ilk kez yaptım
evet hoşuma gitti ama pişmanlık duydum
çok şükür eşimle sıkımtım yok. bide o yaptığım günün akşamı eşimlede birlikte oldum
doğru tabi
15'inden yeni gün almış tüylenmiş şeftali aday adayı
Neden kötü olsun ki. Sonuçta her insanda sevişmeste var ınsanın fıtratında var bu istek
ben yillardir yapiyorum.. tam tersi cinsel acidan doymani sagliyor..
Utanılacak bisey yok, insanlığın doğal bir evresi.
Asıl yapmazsan zararlı.
nasıl yani niye zararlı
İçindeki istek ve cinsel gerginili almak için, hepsinden önemlisi kendi bedenini ve ruhundaki doruklara çıkan patikaları bilmek için masturbasyon yapmak önemli. Kadın cinselliği erkeğe göre karmaşık, çünkü tensel ve ruhsal dolambaçları var. Hal böyle olunca ve her kadın farklı olunca, sen kendi yollarını bilmezsen erkeğin de zorlanır. Çocuğun olur, sana zararı olmaz ve ilişkide ne aradığı bilmene yardımcı olur, kendini ve erkeğini yönlendirmeni sağlar. Kendini yersiz kaygılardan arındır. Bunun fiziki hiçbir zararı olamaz.
bu kadar faydası olduğunu bilmiyodum mast.
ölçüyü kaçırırsan sıkıntı olur
Sağlık açısından iyidir ama sınırlı bilirsen
Yeni bir keşif kezban için.
Bu yaşta ve ilk kez hm?
evet
Tam olarak 25 in üstündesn dimi?
28 yaşındayım
Öyleyse çok su gelmiştir ya dimi
kesınlıkle degıldır yapabılırsın
hayır kötü değil de sadece yorgun olursun o kadar
İhtiyaç meselesi katılamaz bundan
sağlık açısından faydalıdır
Yo sorun değil yaş kaç?
28 yaşındayım
bu yaşa kadar hiç yapmadın mı?
yapmadım
Hımm hayırlı olsun :) nasıl peki hoşuna gitti mi?
Evet cok kotu pipi cikar orandan
dalga geçin diye sormadım
bakıremısın
hayır evliyim
o zamanlar bunun bakireliği bozduğunu düşünüyodum bide hiç yapmak aklıma gelmedi açıkçası. buda aniden oldu
yaşın kaç?
28 yaşındayım
hmm.. biraz geç kalmışsın :) o ilk pişmanlık normal :)
sanmıyorum geç kaldığımı eşimle yapıyorum zaten. bu ilk kez geldi başıma
hmm.. evlendikten sonra mast yapma isteği nasıl oluştu?
işte onu bir anlasam
Eşin sen mast yapıyormuşsun gibi mi hareket ediyor sevişirken
yaptığı oluyo evet
Belki de o yüzden dir
Yaş kaç?
28 yaşındayım
Çok sulandın mi
zevk aldın mı
degıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?