Ilk oralim da yasadiklarim (detay! ) ve duydugum koku ve tat tan tiksindim bu normal mi?

2 sene sanal da sevgiliydik bulustuk ve ilk defa sevisecektik. Ben ona Oral yapmak icin agzima alacagim an da bir igrenme hissettim. ve burnuma hafif nemlli ve idrarlimsi bir koku geldi iyice tiksindim ama bozuntuya vermeden agzima aldim. aldigim tat da bir okadar igrenc ti. O bana yaptiginda kokusuna bayilmis hatta surekli icine cekiyordu ve aldigi tada bayildigini soyleyip bana soruyordu ama ben iyidi diyip konuyu kapatiyordum ama igrenmistim aldigim koku ve duygular normal mi? ilk defa nin verdigi sey mi nedir erkeklerin boyle mi kokar?
Güncellemeler
+1 yıl
abdest aliyor namaz kilan da biri yani temiz de olmasi lazim :( ama degil mi
Ilk oralim da yasadiklarim (detay! ) ve duydugum koku ve tat tan tiksindim bu normal mi?
Cevapla