İlişkiye girdim kan gelmedi galiba. tecrübeli olanlar bir baksın?

Sevgilim aylardır beraber olmak istiyordu. Ama ben yapmayalım dedim durdum. Birgün evdeydik ve seviştk. aramızda birşeyler hep geçiyordu sürtünme falan ama seks olmamıştı. O gün çok istedi yapmayı. Ama ben izin vermedim. Daha sonra ben anlamadım sürtünürken bir anda içeri soktu çekti sadece 1 kere ama. Sonra yarım saat geçti. Tuvalete gittim peçeteye silinirken kan gördüm. Ağlamaya başladım. Erkek arkadaşım bozulmuşsn işte falan dedi. Ben baya kafaya taktım 1 hafta ağladım. Aradan 2 hafta geçti yine sevişirken oral seks yapıyordu bana ve parmağnı soktu. Ben zedelenmiştr bir öncekinde diye düşünürken kan yine gelmedi. Sevgilim bozulmuşsn işte aşkım gel yapalım dediyse de ben yapmadım. Hala bozulmamışmdr diye düşünüyordum. Ama ilk seferde gelen kan çok çok azdı. Aradan 2 ay geçti ve beraber olmaya karar verdik. Bem çok korktm ama erkek arkadaşm çok ısrar etti. Ben hala kan gelir diye düşünüyordum. 1 saat uğraştı ve sonunda yaptık. Onun penisi çok büyük benimkide çok dar olduğu için acayip canım acıdı. İlişkinin hemen sonrasında tuvalete gittim ve kıpkırmızı kötü kokulu bir kan geldiğni gördüm. Adet falan da değildim. Hemen peçeteyi sevgilime gösterdim ve bana aynen şunu dedi. Nerden bileyim tuvalette biyerini kanatmadığnı :( neye uğradğmı şaşırdım... kızlığmn gittiğne mi bana inanmadığna mı yanayım ben. Gözleriyle kanı görmediği için inanmıyor. Kendimi çok kötü hissediyorum. Ben bakireydim ve bana inanmıyor. Sizce ben ne yapmalıyım inanması için lütfen yardım edin?
İlişkiye girdim kan gelmedi galiba. tecrübeli olanlar bir baksın?
Cevapla