Durup dururken orgazm oluyorum?

1 haftadir durup dururken orgazm oluyorum ev disinda okulda falan denk geliyo cok kotu ne yapmam lazim?😞

0|1
428

En İyi Erkek Görüşü

  • Doktora git diyeceğim ama çözümü yok sanırım. Kronik bir durumsa geçmez. Keyif almaya bak. Senin istemediğini isteyen şu an milyonlar var. Şanslısın bence. :)

    0|0
    0|0
    • Doktora gidicem ama biraz da utaniyorum

    • Kadın doktora gidersen sorun olmaz. Durumu anlatırken yüzüne bakma yeter. Hatta ne olacağını ben sana söyleyeyim mi? Diyecek ki, daha ne istiyorsun? Ahhh, keşke bende olabilsem diyecek.

En İyi Kız Görüşü

  • Orgazm oldugundan emin misin?

    Temas olmadan, zor. Gerci kosarken falan olabiliyor. Az veya cok, efor sarfetmek zorundasin. Dusunce yolu ile de mumkansiz geliyor bana.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • hala bu şikayetin devam ediyorsa PSAS diye bir hastalık var sürekli orgazm olma hastalıgı internettende araştıra bilirsin bence bir doktora görünmende yarar var ama bence çok önemli bir şey degil sadece yaşınla alakalı bir şey çok istekli olmadan kaynaklanıyorda olabilir

    0|0
    0|0
  • Başka birşeyle karıştırıyosun bence. Gerçi bu durup durup gaz kaçırmaya da benzemez ama. Titreşimli cep telefonunu iç çamaşırında taşımıyosundur umarım?

    0|1
    0|0
  • valla kötü bişey, misafirlikte felan okulda tahtaya kalkınca felan organzım olup iki büklüm olduğunu düşünemiyom :D

    0|0
    0|0
  • yazık ama öyle bişi olmaz sen orgazm ne onu bilmion bence

    0|0
    0|0
  • Durmaman lazım koş biraz

    0|0
    0|0
  • karşına aynayı alıp, ikna etmeye çalış. Uyar !

    0|0
    0|1
  • Ilkkez duyuyorum

    0|0
    0|0
  • Durup dururken mi ne zaman oluyor?

    0|0
    0|0
  • Sanayiye git, ayarların bozulmuş muhtemelen

    0|0
    0|0
  • Vay kuduruk vay 😄

    0|0
    0|0
  • Nasil yani kasiliyomusun

    0|0
    0|0
  • çok tatlı

    0|0
    0|0
  • one demek gıı

    0|0
    0|0
  • Dışardan anlaşılacak tepkilerin oluyormu...

    0|0
    0|0
  • Eve gidince iyi bir masturbasyon yap

    0|0
    0|0
  • Parmakla knka

    0|0
    0|0
  • Ciddimisin gerçekten?

    0|0
    0|0
  • Vay be analar neler doguruyo

    0|0
    0|0
  • durup dururken orgazm olmak? sulanmak olmasın o?

    0|0
    0|0
    • Hayir sulanmak degil orgazm oluyorum bildigin 😕

    • Hepsini Göster
    • Tabiiki biliyorum

    • imkansız gibi birşeyden bahsediyoruz.. durduk yere o duyguyu yaşaman saçmalık ötesi... herhangi bir belirtisi yoksa ona orgazm denmez.. hissetmiyor titremiyor kalp atışların hızlanmıyorsa yani.. bunlar bide başlıca belirtiler bilimsel çok ama söylemeyeym şimdi :)

  • Kapi gicirdasa diyorsun

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 3

  • Geçer zamanla yapcak bişey yok

    0|0
    0|0
  • böyle hastalığı olan bir kadın vardı. doktora mı gitmelisin acaba

    0|0
    0|0
  • Günde kaç kez orgazm oluyorsun?

    0|0
    0|0
    • 3-4 kez

    • Doktora git sakin utanma bu sağlık oradaki doktor bunu tuhaf karşılamaz korkma onlar alışık anlat sorununu vardır elbet bir çözümü sen duruduk yere orgazm oluyorum deyince bende günde 50 kere falan oluyorsun sandım.

    • bence orgazm değil o

Yükleniyor...