İlişki esnasında vajinamdan gelen beyaz kremsi şey nedir?

Yani bildiğiniz krem formunda bembeyaz baya yoğun hemde. Bu zevkten falan değil bu bambaşka bişey. İçime girip çıktıkça eşimin penisine dahi bulaşıyor. Ya bu eşimin iğrenmesinden korkuyorum açıkcası ne olduğunu çözemedim bunun :( :(


0|1
548

En İyi Erkek Görüşü

  • Rahminin uretmis oldugu zevk suyu iliskiyj istedigin yogun zamanlarda cok olur rahminin tahris olmasini engeller

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

En İyi Kız Görüşü

  • kuzum o seks işte biz de de oluyor o sorun yok korkma

    2|1
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL
    • Teşekkür ederim inan rahatladım cevapları görünce

    • Hepsini Göster
    • Aklıma takılan bişey olursa yine sorarım sana o zaman

    • keske gelseydin şimdi ben bisexim konuşurduk

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 47

  • akıntı veya hastalıkla hiç alakası yok muhtamelen ilişki sırasında çok ıslanıyor vajinan içinde giriş ve çıkışlarda sürtünmeden dolayı sıvı yogunlaşıp beyaz bir kremsi sıvıya dönüşüyor yumurta akını düşün fazla çırpılınca bembeyaz olur mantık bu o yüzden hiç çekinme keyfine bak ama koku varsa o zaman bir doktora görünmekte yarar var

    2|0
    0|0
    • Çok teşekkür edrrim en beğendiğim içime sinen yorum sizinki oldu 😊

    • sorun degil :)

  • Fazla lavaşkiri beyaz peynir yendiğinde oluyor bazen...

    0|0
    3|0
    • Ya dalga geçmeyin lütfen ama

    • Hepsini Göster
    • Olur yazabilirsin çünkü nette okuduklarım çok kafamı karıştırıyor

    • Ablacım sende doktora gitsene. burada yanlış yönlendirileceksin. Ya da öğrensen ne olacakki. Kendi kendine mi tedavi uygulayacaksın. Herkes ayrı bir deli zaten burada...
      Arkadaşlar jinekolog varsa o cevaplasın bir zahmet. Benden pas, sorry yani :)

  • Ne salaksın her kadında var bu olmazsa vajinismus olursun zaten

    0|0
    3|0
  • her kadında olur ammın neden kayganlaşıyo gitgide sanıyorsun ilişkide

    0|0
    2|0
  • prince benziyorsa ve topak topaksa kasıntıda yapıyorsa mantarsın ılıskıyı kes kondomsuz girme ilişkiye müjde mantarsın :) fitil kullan sökmesı ıcın

    0|0
    0|0
    • Öyle bişey değil gayet kremsi dokuda..

    • tamam zaten bende pirinc gibi sert demedim. koyu krem gibi. dediğimdede ciddiyim yakında kaşıntıda baslar belkıde vardır bılemem. ama mantar oldugun kesın arkadasım. hastaneye gitmeni tavsıye ederim

    • Kaşıntıda yok ama yinede doktora gidicem zaten. Teşekkürler

  • Xhamster i ac crempie diye yaz arama yerine. Milletten neler akiyior bak icin ferhlasin,
    Adamda tiksinmez herhalde adamina gore degisir

    0|0
    0|0
    • One ya öyle nasıl yazıcam onu ama bakarım

    • Aksin aksin adam desin ne ziktim be bosaldi desin iyidir akan kuku

  • Koku var mı bakın, mantar veya türevi bir durum gibi

    0|0
    0|0
  • normal birşey korkacak bir durum yok. sıvınızın koyulaşması nedeniyle oluyor.

    0|0
    0|0
  • Mantar olmuşsun doktora git fitil ve antibiyotik verecek.

    0|0
    0|0
  • Bazı kadınlarda oluyor birde penisin girip çıkmasıyla sahada beyazlasip kopurur

    0|0
    0|0
  • bir tek sende değil çoğunda var bende karşılaştım ama iğrenmedim

    0|0
    0|0
  • Enfeksiyon kapmış olabilirsin, burada değil doktorda ara :)

    0|0
    0|0
    • Normal olduğunu söylüyor herkes şaşırdım

  • Evet bazı videolarda bende görüyorum.. neymis o ögrenebildin mi?

    0|0
    0|0
  • Kayganlastirici sıvı uretiyo vücut vajinanın tahriş olmasın rahat kaysın diye

    0|0
    0|0
    • Ama o şeffaf olmazmı böyle bildiğin bembeyaz mı oluyor?

    • Şeffaf olur ama girip çıktıkça sürtünmeden dolayı beyazlasiyo sivi

  • krem şanti olabılır.

    0|0
    1|0
  • Nemlendirici. Sakla kisin lazim olur

    0|0
    2|0
  • Doktora git buralarda bilgi kirliliği çok

    0|0
    0|0
  • Eşinin spermleridir

    0|0
    0|0
    • Hayır değil içime boşalmaz

  • iltihap olma ihtimali yüksek. ilaçları var

    0|0
    0|0
  • Uzun süredir boşalmadığın zamanlarda mı oluyor?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    27

Kızlar Ne Diyor 4

  • sevişmeyi biliyorsun onun ne olduğunu bilmiyorsun biz de ne inandık ne inandık.

    0|2
    2|1
  • Yavrum kadının öz suyu o :))

    0|1
    0|0
  • Rahim akıntısı o

    0|0
    0|0
  • bende de var ve bende sen gibi çekiniyorum kocamdan. sen ne hissediyorsun?

    0|1
    0|0
    • Ne çekinmesi yav, çekinilecek ne var bunda bu, erkeğin menisini partnerinin görmesinden çekinmesinin aynısı durum.

Benzer Benceler

Yükleniyor...