Erkekler, peniste damar olunca atışı hissediliyormu içindeyken falan da?

Eğer öyleyse çok iyi olur ya bilmiyorum öylemi damarsızı da atarmı yine de ya da öyle atma falan hicmi yok


0|0
28

En İyi Erkek Görüşü

  • yok damarlı olunca be işinde ne dışında damar atmıyor öyle bir şey yok yani
    benimkinde özellikle üst hatta belirgin damar var ama bugüne kadar ne kendim nede beraber olduğum insanlar böyle bir şey his etti

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • Damar var veya yok.. bosaldigini hissedersin simdi git odevlerini yap bunlara daha coook zamanin var..

    0|1
    0|0
  • Sanırım penis mermi atarken Kars'ı cins damar atıyor sanıyor oysa yaydan ok fırlıyor asıl tehlikede orda zaten.

    0|0
    0|0
  • evet hatta oral sırasında oralı yapan kişi geldiğini öyle hissedip agzından çıkarıyor bende öyle yani :)

    0|0
    0|0
  • atışını damar yapmıyor. ayrıca bunu erkek atacağı zaman bilir ve atınca kadında hisseder içinde bı sıcaklığı...

    0|0
    0|0
  • kızım penis çok tehlikeli bir organdır atardamar var orda kesildiği an mazallah ölebilirsin yani

    0|0
    0|0
  • bu saatte başlama damar falan düşünmeye işinle gücünle ilgilen ;)

    0|0
    0|0
  • Bu kizlara sor biz nerden bilelim biz attirip icine cikiyoruz.

    0|0
    0|0
  • Ne atmasi bnimki damarlida atıgini gormedim sadece biraz sert ve gec bosaliyor diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Alakası yok

    0|0
    0|0
  • G. Tone girince anlarsin

    0|0
    0|0
  • tabiki. zangır zangır kasılıyor.

    0|0
    0|0
  • Denemen laxim

    0|0
    0|0
  • Evet, damarlı penis iyidir

    0|0
    0|0
  • Alakasi yokkkk zevkine bak

    0|0
    0|0
  • Ne atıyo güzelim anlayamadım

    0|0
    0|0
  • Sabah sabah ne iciyorsun

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • Atma canım

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • o farketmez yawruuummm

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Benzer Benceler

Yükleniyor...