Epididim kisti ameliyatla aldıran var mı veya kendiliğinden geçti mi?

Evet arkadaşlar doktora gittim sağ testiste 19x11 mm boyutlu kist izlendi. Doktor ameliyatla alınabilir dedi ama sperm kaçağı olablir dedi biraz zaman geçsin kendiliğinden eriyeblilir falan dedi. Araştırdım kısırlığa falan etki etmiyormuş ama insan yinede merak ediyor. var mı başına gelen kendiliğinden geçiyor mu?
Epididim kisti ameliyatla aldıran var mı veya kendiliğinden geçti mi?
Cevapla