Vajinaya kolanya kacmasi?

Ya nasil oldugu sormayin yanlislikla oraya geldi ve cokkk kotu oldu yerimde duramadim bol su surdum ama bir sure daha devam etti acisi. Szce bisey olur mu yni ne bileyim endiselndm


0|0
234

En İyi Erkek Görüşü

  • şişe komplemi kactı oraya yoksa kolonyamı damladı eger damladıysa sorun yok şişe kactı ıse doktora gıt sen cıkaramadınsa eger

    2|0
    0|0
    • Yok damladi

    • anladım bır sey olmaz korkma o zaman

En İyi Kız Görüşü

  • olmaz ya ne olacak.

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 33

  • Alkol yakar ama problem olmaz. Epitel doku hassastır tıpkı burun içi mukozasının kolonyayı çektiğinde yanması gibi, o da yakar geçer. Mikropları öldürmüştür ama sen yine de bir dahakine dikkat et.

    1|0
    0|0
  • acıdan başka bişi olmaz biraz yakar geçer sonra fena kolonya kokar tütünmü limon mu kolonya :D

    1|0
    0|0
  • merak etme biz erkeklerde de genital bölgeye kolonya sürdüğümüzde aynı tepki oluyor korkma :D :D :D :D

    1|0
    0|0
  • Güzel koksun diye kolonya sürmüşsün anlaşılan :)
    Bunun için farklı zararsız ürünler mevcut :D kıymayın yazıktır.

    0|0
    0|0
  • kolanyayla siliyomuydun vajinanı? bişe olmaz içine girmemiştir..

    0|0
    0|0
  • Biz erkekler trastan sonra yuzumuze sureriz... sentrasdan sonra yanlus yere surmyssun )))

    0|0
    0|0
  • bişey olmaz alkol oldugundan dolayı yanma hissi verir o kadar

    0|0
    0|0
  • Tahriş olur, bundan dolayı hassaslaşır. Miktarı neydi?

    0|0
    0|0
  • Heh işte, traş sonrası berber kolonya sürünce öyle oluyor ama dinletemiyorum ki adama.

    0|0
    0|0
  • ulan cidden insanın aklına düşüyor. kolonyanın orda işi ne :/

    0|0
    0|0
    • Oyle bir niyetim yoktu baska biseydi amacim yanlislikla oraya geldi

    • Hepsini Göster
    • ahahahahahaha offf abi yapmayın böyle şeyler ya :D

    • Bir daha olmaz. d

  • çocuk olmaz ya da sakat olur kçarsa

    0|0
    1|0
  • Alkol feci bu konularda, geçmiş olsun.

    1|0
    0|1
  • Bir şey olmaz korkma

    1|0
    0|0
  • Birazdan geçer. Alkol çok fena yakmıştır.

    1|0
    0|0
  • yıka bari, su sürdüm demişsin o nasılsa. :-)

    0|0
    0|0
  • asitten dolayı yanmıştır korkma

    1|0
    0|0
  • yok olmaz korkma suyun altına geç çeşmeyi aç

    1|0
    0|0
  • Korkma uçar.

    1|0
    0|0
  • Birşey yolmaz

    1|0
    0|0
  • sinirlerini canladırmış :) bir şey olmaz

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13

Kızlar Ne Diyor 1

  • Olur tabi birçok kimyasal içeriyo kolonya doktora gitmen lazım

    0|1
    0|1

Benzer Benceler

Yükleniyor...