Tanıştığım zengin bir gay'ın parası tatlı geldi..

Hiç bir zaman gaylardan hoşlanmam ancak tanıştığım zengin bir bey sürekli bana iyilik yapıyor iphone 5 dahi aldı diyebilirim her ay burs gibi harslık veriyo 1200 tl civarında ama ben ona karşılığını veremiyorum pasif biri sizce bu olayın sonu nasıl biter?
Tanıştığım zengin bir gay'ın parası tatlı geldi..
Cevapla