Hiç ilişki yaşamamış erkekler, farklı kızlarla beraber olan arkadaşlarına özenir mi ?

Arkadaşlar benim sevgilim falan olmadı şimdiye kadar ya da cinsel anlamda da bir şey olmadı. Zaten küçükken çok girişken bir tip değildim şimdi de aşırıya kaçmıyorum bazı konularda. Ancak tamamen farklı bir karakterim ve imkanım olsa bir şeyler yaşar mıydım bilmiyorum.

Ben bugüne kadar; eve kız getirme muhabbeti yapan, kızlarla yaşadığı gelip geçici ilişkileri anlatan ve bu anlamda rahat olup sadece cinsellik için bir kıza yanaşabilen tiplerin daha mutlu olduğunu daha çok gülüp eğlendiğini gördüm çeşitli ortamlarda. Ancak benim gibi bir kişiyle mutlu olmak isteyen ve insanı insan olarak görmeye çalışan aklından kötü düşünceler geçmeyen insanlar da hep bir takım sıkıntılar yaşadılar.

Erkeklere göre bu tip maceralar illa ki zamanında yaşanmalı mıdır ? Yaşamayan imkanı olmadığı için mi yoksa gerçekten kendi iradesiyle mi buna karar verir ki ben çok da inan mıyorum buna. Ben de belki pişman olabilirim ama bir kız eğer benimle birlikte olmak ister ve başarısa gerçekten yaşar mıyım bilmiyorum. Erkeklerin bu konuya bakışı nedir ? Kızlar için seveceği erkeğin böyle bir geçmişinin olup olmaması fark eder mi ?

Hiç ilişki yaşamamış erkekler, farklı kızlarla beraber olan arkadaşlarına özenir mi ?
Cevapla