Gögüs halkalarının büyük olması mı daha iyi küçük olması mı? --biraz takıntılıyım kusura bakmayın
Büyük halkalı olması daha iyi
Küçük halkalı olması daha iyi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
büyük olması herzaman herkez için daha çekici iyi bişey napalım erkek memesi gbi küçük memeyi ufacık meme bendede var ozaman kadın olmanın ne farkı var kız dediğin tombul memeli olcak meme ucu büyük olcak.. erkekden farkı olcak... ufak memeli bir kız s. i. k. nce kendimi erkek si. kmiş gbi hissediyom
:Dassdffgghh gizliden çıkarsan bir foto var onu atabilrim?
at bakalım merak ettim
Vazgeçtm kusura bakma.
ya bir
s. i. k. tir git
sa. lak gerize. kalı kendinle dalga geç ip. ne
:Dddddddddd aslında foto var ama yanlış bir şey olduğunu düşündüm -fikrm bir anda değişti -sory :D sinirlenme hemn ya :)
madem yanlış neden çektin kendin bakıp kendini azdırmak içinmi?
Bilmiyorum -çekmek hoşuma gidiyo --bzn etkileniyorm evet...
bizede atda bizide etkile madem
Vazgeçtm boşver
s. i. kt. ir
i. bn. e
Ahah :D hi ok :)
senin memenin fotosuna bakcağıma p*rno izlerim daha iyi a. q
Ne kadar uzattın yuh ya 😂😂😂 aynen git izle 😂😂
çok büyük olması kötü
:// hıı ok. s. s
yazık gız :S
Aynen ya ://
birazını boya anlaşılmaz
Hee :D halkalardan tek sıkntım :))
başka sarkıksa yapacak bişey yok
Cevap
29Cevap
Mühim olan yarismak pek sorun olacagini sanmiyorum :-) dolgunmu peki
Evet ama senin yaş uçuk :D
hamile kadınlarda halka büyür ve koyulaşır seksilği artar kadına emzirmede zevk vermesi sütünün artmasını sağlar
Bence çok iyi tam sevdiğimden bayılırım hiç sorun etme yalarunn
Dış görünüşnle için çok farklı :Dd
Oda lazım oda hmmm :D
Daha tanımıyosun ama ;)
yahu halkayı napıcan hula hulamı yapıcan.. bı gıdınnn yaa😵🔫(dıkşınnnn... dıkşınnn...)
cevap vermeyebilrsin ;) zorla yorum et demiyoruz
takma dıye dıyorum ahh be kuzum sız kızları anlamak zor nıye saçma sapan şeylere takıyosunzkı böyle?
Sordum şşte -blki birininde aklına takılır bakar diye -
onun farkındayım da işte dıyorumkı takmayın be kuzummm meme olsunda ne olursa olsun herturlu gıder yanı erkekler ıcın..! oyle takmaz erkekler buna
Olsun be kuzum :D
laynnn * haa dalga gecme ;)
bence büyük olması daha hoş, boyutu büyükse sıkıntı olmaz zaten de dolgun göğüs-belirgin uç, buyuk halka ideal combo bence
Tamam /))
büyük halka daha kadınsı ve seksi olur. bende şu an nişanlıyım bak şimdi nişanlımınkini merak etmeye başladım
:Ddd
Ucu koyu olmadıkça sorun etme bence :/ öyle çok çirkin duruyor
Satürnün halkaları kadar büyük değilse sorun olmaz.
O kadar büyük ya :// :D
Ya Türk erkeğine sen gögüs ü gösterde.. Halkasımı kalır: )))))))
allah vergisi seni sevdimse herşeyinle severim
onu geçte masöre ihtiyacın varsa izmire de
büyük halka harıkadır.. hedefi net gösterir nişan almaya kolaylık sağlar
Tamam dayı
Okay dayılık :Dd
O eskidendi be dayı. Buralar satıldı.
renk-büyüklük ve uç şekli kişinin özel durumunu belirler anatomik veridir
Örnek vererek açıklayanilr misn?
Off:D mesela rengi -ten rengi ztn --büyüklük ne ye göre :))
Atletli foto banada atarsan yorumlarım görmem lazım
Gizli kullanıcılıktan çık önce
? Çıktım
Bence varya bak. Göğüslerin cok etkileyici ve cok seksiler yani. Böyle cok tatli büyüklükte ve böyle bir göğüslere büyük halka cok. Yakışır tadından emilmez
Buraya niye yazıyon te Allahım :D
Şeffaf insanım bennnnnnn
Hee gizlisin bir de
İstiyorum onları :(
Büyük daha doğal ve çekici geliyor bana..
Tamam
Büyük hemde çok büyük olsun (;
:Dasddffghhj
Fartetmez bence de senin kiler nasıl?
Açık -85 dolgun- büyk halka -blrgn uç ----tek sorun büyük halka bana kalsa
sorun yok.
Buyuk itici geliyo bana :D
Bana da birz kötü geliyo ya :/ bnmkiler büyük ://
Ben cok buyuk göğusüde sevmiyorum zaten itici geliyo oda :D
Haa bnmkiler o kadar büyük sayılmaz
O zaman daha itici :/
Hahaha :D
Büyük ve koyu tercihim dir..
Gittikçe koyulaşıyo ztn ://
Hah işte bne onu soruyorum -hangisi daha iyi?
Büyük :/'
büyük halka iyi sanırım
Göğüs halkası nedir yahu
Ucu çevreleyen :D
Bence GüZel koyu mu acik mi seninki
Açık -dolgun falan ama halkası büyük
Evet / gizlilkten çıkarsan foto atarım atletli
Ucu belliyse sıkıntı yok canım
Küçüğü makbuldür bence
Ya çalışıyorsa sıkıntı yok 😉
:Ddasddff
Ben hiç ayırt etmedim yani ;) itici olcanı sanmıyorum
büyük daha güzel senin ki nasıl
Büyük :Dadd
iyidir iyidir iyidir
Büyük mü küçük mü?:Dd
resim at bkym
daha hoş görünüyor
Büyük mü küçük mü?
Normal olmalı
kötü tabi
tamam ok
Ne büyük ne küçük.
Ortası nasıl bir şe oluyo?:Dddd
Göğüsler büyükse gerisi teferruat.
Büyük derken? 85 ama dolgun
fena değil.
Senin ki küçük mü
Büyük
Sakıncası yoksa resim at sonuçta gizlisin ve yüzün görünmüyor
O kadar ayrıntı atamam -ama atletli atarım -gizlilkten çıkarsan
Tamam
Yaşlılara atmıyorum sorry.
Amacım seninle sevgili olmak değil ki
Senin yaş kaç
Olsun. Boşver.
Kaybedecek neyin var
Göndermicem. Neyi uzatıyosun. Kendimi kötü hissediyorum.
Göndermen için demedim yaşın için ne kaybedersin dedim
Bakire misin peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar