Daha önce bekaret kontrolü yaptıran var mı? sizce aşşağılayıcı ve tuhaf birşeymi?

arkadaşlar 12 yaşındayken ayakta bisiklet sürüyordum birden ayaklarım kaydı ve öne düştüm tabi o zamanlar zar denilen şeyi bilmiyordum çok acıdı ama umursamadım anneme söyleyince hemen kontrol etti ve devlet hastanesine götürdü ilk doktor bozulmuş dedi sonra başka bir doktora gittik özel muaynehanesine gittik rapor yazsın diye oda az kalmış ama yırtılmamış dedi yani vajinam hasar görmül ama zara birşey olmamış şimdi çok şüpheleniyorum devlet hastanesindeki bozulmuş dedi özeldeki bozulmamış falan dedi şimdi merak ediyorum 2-3 doktora daha görünmek istiyorum ama çok utanıyorum sizce utanılıcak ve tuhaf bişeymi bu
Daha önce bekaret kontrolü yaptıran var mı? sizce aşşağılayıcı ve tuhaf birşeymi?
Cevapla