Güncellemeler
+1 yıl
teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
iyi yıllar
Çıksın dostum ne olacak ki? Erkekte o kadar sorun değildir kıllar, ayda bir al sorun olmaz.
10 günde bir alıyorsan hiçbir sorun yok bence, dert etme
öyle ama ne bileyim işte, pek hoşlanmıyorum
yok yere kafana takıyorsun, ayda bir alsan bile yeter
teşekkürler
rica ederim
Cevap
3Cevap
Sapına kadar diyorsun:-D:-D:-D
yok, penis üstünde kıl çıkmıyor tabiki ama penisin dip kısımlarında aşırı çıkıyor
Kesin çözüm lazer epilasyon
erkeklere epilasyon yapan yerlerde varmı?
hahaha tabiki var, bilmiyormuydun :)
sağol
bir araştırayım ben öyleyse
Sen doktorun soyledikleri ile birazcik ucundan oynamış olmayasin?
La ben 2 günde bir alıyorum boşver takma kafana...
Yağ sür yumuşar sonra çekersin tek tek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar