Bayan kuaföründe malum bölge 'nin temizliği?

Bayan kuaförlerinde var mı böyle bişey ben şok ben iptal? Cinsel bölgenin temiziligi yani?
Güncellemeler:
Niye bütün kızlar günaydın diyo abi nerden bilim ben kuaföre mi gidiyorum :D

0|0
3522

En İyi Kız Görüşü

  • Erkek arkadasima bunu soyledigim de o da cok sasirmisti kaca aliyorlar ve kadin mi aliyor demisti :) evet 20 liraya aliyorlar demistim oh mis valla keske bizim berberde de olsa demisti :D aklima o geldi cok saskinsiniz

    0|1
    2|0
    • Evet şokum şok 20. lira iyiymiş :D

    • Hepsini Göster
    • Ben ikna ederim :D kactim bye

    • Hadi sanada by :)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 34

  • Var. Böyle bir kişisel temizliği gidip kuaföre yaptıran utanmaz insanlar var evet hayret ediyorum onlara. Tam pislikler.

    4|1
    4|0
    • Aynen katılıyorum kardeşim.

    • Hepsini Göster
    • Zaten düzgün bir soruda yorumunu görim hesabımı kapatcam

    • @Tabaktakisonkurabiye ne diyosun sen istediğim soruyu cevaplarım ne var bunda git kapat Allah Allah ne gelip takılıyosun bana amacın ne?

  • olum bu soru sorulur mu la... isterseniz yobaz deyin ama boyle soru sorulmaz.. erkeğin sorması farklı bir utanç konusu

    0|1
    1|0
  • Kuaforum ve boyle bişey var cokda doğal bisey bu kil temizligi işte

    0|0
    1|0
    • Cinsel bölgeden bahsediyoruz dimi abla yani kuaforler mi temizliyo :D

    • Off hayır be normal gene agdacilar yapıyo sacmalama tabiki de kuaförler degil :D

    • Ben kuaför um ve yapıyorum agdacilqr diye bse yok kuaforlerde yapiyo

  • kendin icin sormuyorsun dimi sdsf
    Senelerdir var gidene hayret ediyorum

    0|1
    0|0
    • Ya kendim için neden sorim hadi sordum diyelim sanki yapicaklar bir jilet işimizi görüyo bizim :D

  • Hahahhaha ya oyle bir temizlik ki sorma kokunu kurutuyorlar :D

    1|0
    0|0
  • Hadi seni kuafore götürelim agda yaptir kendinee 😄😄

    0|0
    1|0
  • Evet ben kuaföre giderim mesela o iş için. Yıllardır gidiyorum.

    1|0
    2|0
  • Evet var tabiki. Ağda salonları niye var sanıyordun? :)

    0|0
    0|0
  • evet kuaförlerde hep yapılır bende kalfayım cok karsılastım böyle durumlarla :D

    0|0
    0|0
  • E herhalde yani, günaydınlar olsun.

    2|0
    0|0
    • Gunaydinlar efenimm :) yaptirmayin ama ya yazık değıl mi orda çalışanlara :D

    • Hepsini Göster
    • Her kuaför yapıyooor.

    • Bir şok daha :(

  • Günaydin be gizli :/

    1|2
    0|0
    • Günaydın ebrumsu ama olmaz ya olmamalı :(

    • Hepsini Göster
    • Ben gitmedigim icin... :/

    • Bilemicem diyosun :D

  • Yasin gercekse bilmemen , şok olman anormal...

    1|0
    0|0
    • Evet gerçek :(

    • Hepsini Göster
    • Icimi rahatlattin sagol :D sorucam ama simdi degil butun bu yuku bir gecede kaldiramam :D

    • Hadi bakalim. Kolay gelsinnnn

  • nerde yaşıyorsun sen?

    1|0
    1|0
    • Almanyadan gatiliyom beatbox yapcam :D

    • Hepsini Göster
    • abla deme banaa abla demeee! yaşlı hissettirme :D

    • Yaa bana kizarsan öyle olur işte ablaciğım :D :P

  • E herhalde var, nesi anormal ki?

    0|0
    1|0
  • Günaydın yanii

    1|0
    0|0
  • Tabikide var.
    Nesi anormal?

    0|0
    1|0
  • Ne çektin be gizli :D yahu hiç mi duymadın ağdacı

    0|0
    0|0
    • Agdaci derken yani onların yeri ayrı olmuyomu kuaförün içinde mi?

    • Evet bayan kuaförlerinde

    • Bu işi hangi yürekli insanlar yapar :D

  • Günaydıııın :))

    0|0
    0|0
  • uyanda balığa çıkak.

    0|0
    0|0
  • gönaydın

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    14

Erkekler Ne Diyor 22

  • Dostum bizde olsa hergün birisi ölür düşünsene tam orayı temizlerken " OĞLUM NİYE BÜYÜYOR l*n BU SEN BANAMI KELKİNİYORSUN " der adamı orada pompalı tüfekle öldürür :D

    1|4
    0|0
  • Düşünsene erkek kuaförde olduğunu herkes malafatı açıyo dikiyo al temizle diye:D

    0|3
    0|0
  • Var ama ben kadın olsam gitmem. Kendim yaparım. Hijyen diye bir şey var.
    Hijyenine güvenip de yaptıramam.

    0|0
    0|0
    • Aynen bide bunun hijyen kısmı var

  • la bizim evin altı bayan kuaförü ya ev sahibi hesabına içeri girip bir gezim bakim içeride ne oluyor.

    0|0
    0|0
    • Gir bak bakalım da sonra hayata küsme pis işler dönüyo orda :D

    • la bakim nerde çektiriyorlar bu malüm yeri, matkapla delik açacam canlı prno jsahdajdalkd :D :D

  • bir arkadaşım söylemişti. İlk önce bende şaşırdım. İnanamadım şaka yaptı sandım. Ama gerçekmiş 😂😂

    0|0
    0|0
  • evet var bayanlar temizletiyor çok aradım bu konuda iş bulamadım beleşe çalışacadımıdı

    0|0
    0|0
  • Daha önce duymamış mıydın geçmiş olsun bende ilk şok olmuştum

    0|0
    0|0
  • Temizleyenlerin İyi Midesi Var :)

    4|2
    2|0
  • Kadin kuafor olasim geldi

    0|0
    0|1
    • Yok yahu yapılmaz pis iş :D

  • l*n olum bende yeni duydum l*n :D

    0|0
    0|0
  • Ben biliodum da acir yav :D

    0|1
    0|0
  • Bu bir şakamı yaaa

    0|0
    0|0
  • Ben bayan kuaförüm güzellik bölümün olmazsa olmazı

    0|0
    0|0
  • Ulan bizede yaparlarmi ki

    0|0
    0|0
  • Mide bulantısı tam yaa malesef biliodum bende

    0|0
    0|0
  • ben erkek olarak bir kez sağlıkla ilgili bir sebepten dolayı göğüs ve kalça (makat dahil) kılları aldırmıştım 60 TL tuttu ama kasık bölgesini alamam dedi (bende jiletle kazıdım çünkü bütün kılları almam gerekiyordu) almadı ama görmediği yerim kalmadı almasa ne olacak ön tarafım üstü havlu ile örtülüydü ama önünü dön arkanı dön derken heryerimi görüyor kadın pekte umursamıyor alışmışlar artık, ama açık söyliyim tavsiye ederim ben biraz kıllıyımdır temizlik iyi geliyor yatak yorgan kıllanmıyor kuyruk sokumuna öbeklenme olmuyor tertemiz,

    0|0
    0|0
  • Ben makineyle aliyom ozel gunlerde yani sevisceksem sinek kaydi yapiyorum :))

    0|0
    0|0
  • erkeklere haksızlık ama
    bızde ıstıyoruz

    0|0
    0|1
  • Kadınlar zaten yaptırıyorlar ki oraya zaten ağda manikür pedükir saç için gitmiyorlar mı? onuda yaptırıyorlar zaten

    0|0
    0|0
  • Bende kuaförün önü neden bu kadar kalabalık diyodumm

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    2
Yükleniyor...