Cok islaniyorum?

bende mi sıkıntı var bilemiyorum ama erkek arkadasimla cinsel iliskiye girerken asiri derecede islaniyorum erkek arkadasim kuru olursam daha cok zevk alacagina inaniyor sürekli peceteyle icime kdar silmeye calisip öyle giriyo aslinda islak olunca daha cok zevk almasi grekmiyo mu bende mi sorun var ya :(

0|1
130

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence erkek arkadaşın saçmalıyor. Islanman çok normal ilişkinin kolay olması için gereklidir. O siliyorsa canını yakmak istiyor demektir. Bence sildirme yalandan gerçekçi bir şekilde inle ;) Bu çözüm olacaktır. Hayvan çok canım yanıyor gibi konuş delirecektir. ;)

    0|0
    0|0
    • ama o isslak olunca hissetmiyorm diyo sorun orda onu da denedm :(

    • Hepsini Göster
    • dogru diosun o zmaan kayganlastirici niye var ki

    • Asıl ıslanmamak bir sorun. Yerinde olsam öyle bir erkeğe anında siktiri çekerdim. Asıl bol ıslanan kız makbuldur. İçinde hızlı hızlı git gel yapıp ikinize de zevk vermesi gerekir. Gerizekalı içinde hızlı hızlı git gel yapamıyorsa vajinanda genişse zevk almama sebebi budur. Durum böyleyse hızlı hızlı git gel yapmalı pozisyon ise doggy mi ne işte o pozisyon olmalı. Domalmak denilen pozisyonda olmalısın çoğu zaman ya da üzerinde at biner gibi olmalısın riding mi pozisyon adı bilmiyorum tam. Öyle zevk alırsın. O hızlı olamıyorsa sen hızlı olmaya bak ;) Ama bence onun ağzına sıçmalısın. Geri zekalı bulmuş beğenmiyor. Bir söz var ya a-m bulmuş kıllısını arıyor aynen öyle :D

En İyi Kız Görüşü

  • sık mast. mı yapıyordun hep , boşalma sonucu isteksizlik oluşuyor mu

    0|0
    0|0
    • sik mast. yaparim ama isteksizliik hic bir zmaan olmuo hatta cok kötüym ardi arkasina yapabiliorm

    • çok şanslısın o zaman ıslanınca vagina daha da rahatlıyor sevgilin sorun etmemesi lazım onun içinde iyi oluyor sonuçta

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 29

  • sende değil erkek arkadaşında sorun var.
    allah sistemi bu şekilde yaratmış. kayganlık sağlaması için sulanma sistemi var.
    kuru olursa bir daha ilişkiye giremezsiniz yara olur çünkü
    sevgilin sorunlu

    0|0
    0|0
  • senin erkek arkadaşın tam bir mal kesin yani la silinir mi kimi kuruluktan şikayetci demek ki penisi çoık kçük gidip geldigi belli olmuyor die ıslaklıgı siliyor kuru olsa canın çok yanar demedi deme

    0|0
    1|1
    • evet kücük baya bir bosalmadim zaten 1 yilda hic zevk aldim sadece :/

    • Hepsini Göster
    • ozeline bakar misin

  • Ahahaha geri zekalı mı erkek arkadaşın. ? Elle çivi çakmaya çalışıyor resmen. Trollerinizi yiyim.

    1|0
    0|0
  • Islaklık senin rahat ilişki yaşaman açısından daha iyi aslında.

    1|0
    0|0
    • bencede ama o buni kabul etmiyo 2de bir sildiriyo hevesimi kacirio

    • Hepsini Göster
    • Çocuk haklı aslında kendince penisi ince zevk alamıyor ıslanmazsa erkekte zevk almazki arkadaş biz ıslata ıslata bir hal oluyoruz eleman ıslak olanı siliyor :))))

    • aynen silio yaa bni sogutuo tam zevk alirken :(

  • Senin çocukta sikinti var sanrim ince oldgundan olabilir nrmalde ucunu dyaynca o islaklikla daha rahat grer çıkar hatta herzmn evimde kayganlastrici olurki daha zewkli olsun cnku 4. Seferde feln kurulabiliyor bayanlarn

    0|0
    0|0
    • bnmki bastan baslarken bile sildiriyo hatta bazen ustundeyken de sildiriyo ya :(

    • Hepsini Göster
    • :) :)

    • denemden karar ver sadece dyebılegım bu :D

  • İslak oldumu canin yanmaz hem islaklik zevkinin kanitidir erkek arkadasinin bunu yapmasinin tek sebebi var oda kendini dusunmek kuru olunca kendi daha fazla zevk alir

    0|0
    0|0
  • bence sorun erkek arkadaşında. sen gayet sağlıklı ve normalsin

    0|0
    0|0
  • kuru kuru olmaz o iş. Sonra akıllı kızlar vazelin taşır yanında vazelin yoksa tahriş yapar. mında :))

    0|0
    0|0
  • Erkek arkadaşın anlamıyor kuru kuru tat vermez akacak içeri girerken ;)

    0|0
    0|0
  • Sende bir sıkıntı yok arkadaşin senden igreniyor ne o öylesilme felan nerden bulursunuz böylelerini

    0|0
    0|0
  • fazla ıslak olursa zevkli olmaz kanka yerler kaygan olur :)

    0|0
    0|0
    • diyosun :(

    • Hepsini Göster
    • evet yasadik tabiki cok ses cikio ama o rahatsiz ki sildirio surekli

    • bazende güzel oluyor ama şlopşlop :) ya bişi diycem yanlış anlama özele müsait misin uyarmı sana bir kaç bişi danışmam lazım

  • Yok sen normalsin

    1|0
    0|0
  • Normalsin dert etme sakın

    1|0
    0|0
  • Allahım ne öküzler ne kızlara nasip oluo yaa

    0|0
    0|1
    • bnde skntı yok yani dimi

    • Tabiki yok olması gereken bu bunu yaratamayıp binlerce tedavi gören bayan var ben hastanede stajerim neler görüyoruz bilseniz sorun erk arkadasinizda

    • tesekkurler

  • Erkek arkadaşın kafayı yemiş sen normalsın (;

    0|0
    0|0
  • Ben islak severim sen gel benle iliskiye gir

    0|0
    1|2
  • Bence çok daha zevkli ve tahrik edici

    0|0
    0|0
  • erkek arkadaşın bir halttan anlamıyor belli ki

    0|0
    0|0
  • Erkek arkin bir mal

    0|0
    0|0
  • ne yalarim ben biligomusun

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...