Sanırım kızlık zarım yırtık... evlenince nolcak?

14 yaslarimda falan banyo yaparken affedersin rahmim cok kasindiydi. ama icten kasinma olunca, bende parmagimla girdim oraya.
biraz kanamisti... acidimi bilmiyorum... ama sanirim kizlik zarim yirtildi. simdi gerdek den acaip deliler gibi korkuyom. :,(


0|0
513

En İyi Erkek Görüşü

  • Tek seferden birşey olmaz kan gelir yine komple yırtılmamıştır tabi hikayen doğru ise

    0|0
    0|0
    • hikayem degilki. elbet Dogru bu. ama iste...

    • Hepsini Göster
    • nasil görecem nasil anlicam ki?

    • Google'a hymen yaz burada şekilleri ve yeri hakkında bilgi sahibi olursun çok derinde değil hemen 1-2 cm içerde olacak

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • Korkucak birşey yok tek derdin bu olsun her haltı yiyip temizim diyenlerden daha temizsin dert edilicek birşey yok derim bence

    1|0
    0|0
  • Korkmak yerine makul bir dille esine anlatmalisin bence hic bir konuda korkularinla yasama aksi halde hayatin mahwolur

    0|0
    0|0
  • Bunu sorun edecek adamla evlenmezsin olur biter

    0|0
    0|0
  • Başka bir erkek arkadaşınla evlenmeyi düşündüğün kişi ile tanıştır falan o sorsun sence böyle biri olsa evlenirmisin falan filan işde anladın :)

    0|0
    0|0
  • yalaaaaaaaannn söylüyorsun?

    0|0
    0|0
    • bari sen yapma :(

    • Hepsini Göster
    • ya akrdeşim şimdi öncelikle nasıl yırttın afedersin çok merak ettim sendeki parmak nasıl parmak

    • ya hani kizlik zari 1-2 cm icerdeyse... benim parmagim 1-2 cm daha uzun hayret bisey ya

  • Neden kontrole gitmiyosun ki...

    0|0
    0|0
    • orami gösteremiyorum utaniyom

    • Hepsini Göster
    • evet... hem korkma hem utanma. nasil bakip anlayacagimi bilmiyorum ki?

    • korkmanı gerektirecek ya da utanacak bir durum yok aslında sonuçta o senin eşin ve bir ömür birlikte olacaksınız herşeyinizi paylaşacaksınız ki mutlu bir evliliğiniz olsun.. güvenebileceğin bir kız arkadaşın falan yok mu

  • yırtılmamıştır yırtılsa bile evleneceğin kişiye söyle
    fazla takma kafana kazayla olmuş

    0|0
    0|0
  • kocana bunu söylersin olur biter. tabi inanırsa :/

    0|0
    0|0
    • inanirmi.. bu erkek milletini inandirmak kolay sanki.

    • Hepsini Göster
    • he oldu...

    • gerdekte tam şey olacakken söylemen onu biraz şok edebilir :) kötü olur bence :D adam göreceği şeyle hazırlıklı olsun :PP

  • garip

    0|0
    0|0
  • ozaman da kanar merak etme tam yırtılmamıştır

    0|0
    0|0
  • niye korkuyosun acaip anlamadım acıyacak diyemi

    0|0
    0|0
    • hayir... ya evet o da var biraz ama. yani esim niye kanamadi diye kriz gecircek diye fena korkuyorum

    • anladım olabilir evet diktirmen lazım o zaman

  • erken yaşta kurtulmuşsun işte bu sorundan

    0|0
    0|0
    • ? kurtulmus mu?

    • Hepsini Göster
    • ne bilim ben... bu kizlik zari olayini ben 16 yasimda ögrnedim :/

    • geç olmuş biraz
      şimdi kaçyaşındasın

Kızlar Ne Diyor 5

  • Senin kasinma miktarin ne kadardi ki dee:D o kadar da olmamistir. azcik zedelenmis olabilir kan ciktigina gore.

    0|0
    0|0
    • bilmem... cok kasinti vardi. offf... tam yirtimamistir ins yaa

    • Hepsini Göster
    • iste onu hatirlamiyorum tam olarak. acimadi heralde. ama kasinti gitti diye sevnimistim :(
      kan adet gibi gelmedi. ama paramagima baktigimda kan vardi.

    • Reglde gelen kan gibimiydi. Eger bir iki damla gelmisse zedelenmis olur ama fazlaysa kritik

  • leğen misali biriyle evlenirsen sorun olmaz.

    0|0
    0|0
  • Az girmeyle bozulmaz. Gittiysede gitti. Sikma canini. Onu sorun edecek herifle zaten izdivaç düşünme.

    0|0
    0|1
  • Sen şuna biriyle yattım bir b. ok yedim ne yapmalıyım de ;)

    0|1
    2|1
    • ne yatmasi tövbe yaa... sevgilim bile olmadi hic

  • Güzel senaryo

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;