Traş ederken penisimi kestim, taşağın biraz üst kısmında kesik oldu, kanı durmuyo şu an, başına gelen var mı? durur mu eninde sonunda :D?

traş ederken penisimi kestim, taşağın biraz üst kısmında kesik oldu, kanı durmuyo şu an, başına gelen var mı? durur mu eninde sonunda :D dursada, ereksiyon halinde yeniden mi başlar, doktora gitmelik bir durum var mı, sadece erkekler cevap versin mümkünse !! kızlar gidin sorumdan
Traş ederken penisimi kestim, taşağın biraz üst kısmında kesik oldu, kanı durmuyo şu an, başına gelen var mı? durur mu eninde sonunda :D?
Cevapla