Genital bölgemi jiletle almıştım. kaşıntı ve tahriş yaptı. doktora gittim krem verdi. ama sonra ağdacıya gitmiştim ağda yaparken kanama oldu?

kanama olunca kız peçeteyle sildi kanadı diye. nerden geldi o kan dedim bişey demedi cildin çok tahriş olmuş çok hassas dedi.. ama içime bir kurt düştü. bekaretim bozuldu diye korkuyorum ne yapmam lazım. bekaretim bozulduysa evlendiğim zaman yine kanama olur mu sonuçta içime bişey girmedi. nerden nasıl öğrenebilirim
Genital bölgemi jiletle almıştım. kaşıntı ve tahriş yaptı. doktora gittim krem verdi. ama sonra ağdacıya gitmiştim ağda yaparken kanama oldu?
Cevapla