Arkadaşlar vajinamın içinden aldığım bir darbe sonucu ( detaya girmeyeceğim :)) ) kan aktı. ağrısız ve acısız bir şekilde 15 saniye kadar sürdü?

Rahim ciddi bir zarar görmüş olabilir mi? çocuk olmasına engel bir durum oluşmuş mudur sizce? hiç ağrı olmadı. olayın üzerinden de 4-5 ay geçti ama hala aklıma geliyor korkuyorum. bakire değilim bu arada. yani kızlık zarı muhabbeti yapmayın lütfen. ciddi cevapları bekliyorum.
Arkadaşlar vajinamın içinden aldığım bir darbe sonucu ( detaya girmeyeceğim :)) ) kan aktı. ağrısız ve acısız bir şekilde 15 saniye kadar sürdü?
Cevapla