Komşumun kızı beni eve davet ediyor! Ne yapmalıyım?

Merhaba ailecek görüştügümüz yan komşumuzun kızı 18 yaşına gelince ayrı eve taşındı. Şuan orada öğrenci arkadaşlarıyla birlikte yaşıyor, gerçi benim düne kadar bu kızla pek bir samimiyetim yoktu ama dün bu kız gelmiş bizim binaya, ailesinin yaşadığı evin deposunda televizyon varmış onu alıp kendi yaşadığı eve götürmek istiyomuş ama evdekiler güçleri yetmediği için yardım edemiyorlarmış... Kızda bize gelmiş ben güçlü kuvvetliyim diye beni sormuş, oğlunuz televizyonu taşımama yardım eder mi demiş? tabi ben o an evde yokmuşum. Babam da kendisi yardım etmeyi teklif etmiş ama kız kabul etmemiş illa da oglunuz gelsin anca o yapabilir demiş... Neyse sonra ben eve geldim annem babam bana durumu anlattılar bende ayıp olmasın nede olsa komşumuzun kızıdır deyip kendisiyle pek samimiyetim olmadığı halde yardıma gittim. Tabi kız buna çok sevindi filan derken baya muhabbet ettik, yıllardır tanırım kızı, ilk defa bu kadar samimi olduk. Kız öğrenci evinde yaşıyormuş 3 kişilermiş bunlar bizim kız ve 2 erkeklermiş ama erkekler ikisi de eşcinselmiş yani 2 gay ve bizim kız birlikte kalıyormuş evde. Neyse kız benim telefonumu filan aldı illa beni evine davet ediyor mutlaka geleceksin evime diyor, çok ısrarcı oldu tabi ben alışkın değilim böyle şeylere ister istemez içime kurt düştü belki benim içim pis ama sonuçta genç bir kız tanımadığı bir erkegi neden evine çağırsın ki? burnuma pis kokular geliyor doğal olarak, üstelik eşcinselde olsalar bir kızın 2 erkekle aynı evde yaşaması bana doğru gelmiyor. Şimdi bu durumda ben ne yapmalıyım? bu kızın amacı sizce ne olabilir? Teşekkürler.
Komşumun kızı beni eve davet ediyor! Ne yapmalıyım?
Cevapla