Gögüslerim cok kücük :( mutsuzum sizce bu ilerde cok sorun olurmu?

boyum cok uzun, bide ince birisiyim, ve gögüslerim cok kücük, yok denilecek kadar... :( genetikmis, anneminkiler teyzemlerinki de kücükmüs zamaninda.. ama ben cok korkuyorum ve cok üzülüyorum ilerde kocamin beni begenmemesinden.. :( arkadaslarim da arada bir dalga geciyo zaten gicik oluyorum :( beylerin düsüncesini alabilirmiyim?

Silikon mantiklimi? ya da bir Hormon ilaci falan var mı büyümeleri icin? bilgisi olan?
Gögüslerim cok kücük :( mutsuzum sizce bu ilerde cok sorun olurmu?
Cevapla