Merhabalar,
Çok ciddi bir sorunum var ve yoğun stres altındayım, bana yardımcı olursanız gerçekten çok sevineceğim, çok ihtiyacım var.
Sorum şu ki; gebelik testlerim negatif çıktı ama testleri doğum kontrol hapı kullandığım esnada yaptım, ilaç hormonlarıma etki etmiş, test bu yüzden negatif çıkmış olabilir mi?
Süreç aslında şöyle: Yasmin'e reglimin 3. günü başladım ve 5 gün sonra cinsel ilişki yaşadım ama partnerim kendisini geri çekti, geri çekmesine rağmen gebe kalma ihtimali olduğunun farkındayım, sonrasında ilacı birkaç kez içmeyi unuttum ama bu esnada cinsel birliktelik yaşamadım, ilaç bittikten 4 gün sonra 2-3 gün boyunca günlük pedle idare edebileceğim, kahverengi akıntı şeklinde çok çok az regl oldum (regl sayılırsa)
Sonraki ay ilacımı düzenli bir biçimde kullanmaya devam ettim ve bu kutunun da sonuna geldim sayılır, işin kötü tarafı kendimi gebe hissediyorum. 3 haftadır midem bulanıyor lakin kusmuyorum, karnım şişmiş gibi geliyor, bir hafta aralıkla 3 kere gebelik testi yaptım hepsi negatif çıktı, merakım şu ki, doğum kontrol hapı kullandığım için test negatif çıkmış olabilir mi? Başına böyle birşey gelen var mı? Kan testi için özel bir hastaneye gittim 80 tl dedi, öğrenciyim bu parayı şu an vermem mümkün değil, sağlık ocaklarına ise güvenmiyorum, aileye mesaj gönderme durumları oluyor ve bu benim için ciddi sıkıntı, eğer ilk ilişkiden gebe kaldıysam kürtaj süresini geçmişim demektir, baya korkuyorum, bana bir yardımcı olur, tecrübelerinizi ve bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Teşekkürler.
Çok ciddi bir sorunum var ve yoğun stres altındayım, bana yardımcı olursanız gerçekten çok sevineceğim, çok ihtiyacım var.
Sorum şu ki; gebelik testlerim negatif çıktı ama testleri doğum kontrol hapı kullandığım esnada yaptım, ilaç hormonlarıma etki etmiş, test bu yüzden negatif çıkmış olabilir mi?
Süreç aslında şöyle: Yasmin'e reglimin 3. günü başladım ve 5 gün sonra cinsel ilişki yaşadım ama partnerim kendisini geri çekti, geri çekmesine rağmen gebe kalma ihtimali olduğunun farkındayım, sonrasında ilacı birkaç kez içmeyi unuttum ama bu esnada cinsel birliktelik yaşamadım, ilaç bittikten 4 gün sonra 2-3 gün boyunca günlük pedle idare edebileceğim, kahverengi akıntı şeklinde çok çok az regl oldum (regl sayılırsa)
Sonraki ay ilacımı düzenli bir biçimde kullanmaya devam ettim ve bu kutunun da sonuna geldim sayılır, işin kötü tarafı kendimi gebe hissediyorum. 3 haftadır midem bulanıyor lakin kusmuyorum, karnım şişmiş gibi geliyor, bir hafta aralıkla 3 kere gebelik testi yaptım hepsi negatif çıktı, merakım şu ki, doğum kontrol hapı kullandığım için test negatif çıkmış olabilir mi? Başına böyle birşey gelen var mı? Kan testi için özel bir hastaneye gittim 80 tl dedi, öğrenciyim bu parayı şu an vermem mümkün değil, sağlık ocaklarına ise güvenmiyorum, aileye mesaj gönderme durumları oluyor ve bu benim için ciddi sıkıntı, eğer ilk ilişkiden gebe kaldıysam kürtaj süresini geçmişim demektir, baya korkuyorum, bana bir yardımcı olur, tecrübelerinizi ve bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar