Erkeklerin doğasında tohum saçmak var mıdır?

aslında insanların verili doğaları olduğuna inanan biri değilim. "doğamızda var" diye telaffuz ettiğimiz pek çok şey aslında öğrenilmiş davranışlar. şunu merak ediyorum: her erkeğin bilinçaltında olabildiğince çok kadına tohumunu saçmak, döllemek var mıdır? ben mesela prezervatif kullanmayı zorunlu olmadıkça sevmiyorum. kadının içinde bana ait bir "öz" dolaşması fikri beni heyecanlandırıyor. siz ne dersiniz?
Erkeklerin doğasında tohum saçmak var mıdır?
Cevapla