Moralım cok bozuk, hiç mi kimse korumasız yapmıyor?

neredeyse 1 buçuk yıllık evliyim ve hiç korumasız birlikte olmadık eşimle yani hep prezervatif kullanıyorduk çünkü çocuk için erken olduğunu düşünüyoruz ama ben artık prezervatif olmadan ilişkiye girmek istiyorum tamam yine korunalım ama onunla değil onun zevkini hazını yaşmak istiyorum bunu eşimle bikaç kez konuştun olur o zamanlarda gelecek ama biraz sabretmeliyiz flan diyor eğer evde prezervatif yoksa bana pek yaın durmuyor çünkü ilişkiye girmek istersem giremez buda beni sinir ediyor sanki dünya da prezervatifsiz yaşanmıyor cumartesi günü biraz halsiz ve rahatsızdı erkenden yatmasına izin verdim ben oturdum sonra gece yatmaya gitiğimde eşime yaklaştım öptüm yani onu istediğimi ifade edecek tavırlarda blundum ama o bana uzak durdu çünkü evde prezervatif yoktu :/ çünkü normalde nekadar rahatsız olursa olsun beni isterdi ona öle bi yaklaşımım oldumu hemen benimle ilgilenirdi hadi gece uyku serşmı vs diyelim sabah kalktık yine yakın durmadı sonra kahvaltımızı ettik etrafı toparladım onu yatak odamıza çektim öptüm cilve yaptım vs bana dediki boşver ya şimdi bişi yapmayalım akşam yaparız oan o kadar kötü oldumki bi süre sonra dışarı çıktık flan akşam eve dönerken markete uğradık bi kaç ihtiyaç vardı sonra dur ben bi prezervatif layım dedi tamam dedim neşe bizim kullandığımızdan yokmuş sonra başka bi markete girdik orada da yok muş sonra nöbetçi eczane gördük gitti orayada baktı orada da yktu bunun moral bozuk tabi bende sinirlendim tabi sakı o olmazsa hayat yok :/dedimki ona dünden beri oyuzden yakın durmuyorsun demi yok diye oda yok canım hastaydım vs dedi eve geldik yine bişi olmadı çok tedirgin korumasız ilişkiye girmek istemiyor bende bi bayan olarak istiyorum tabi hayatımdaki ilk erkek o ve 1 buçuk senedir hiç korumasız yapmadık bu bana haksızlık değilmi :( napçam ben böle :(( kendine soliyincede prezervatif garanti başka şekilde ne olur ne olmaz hamile kalırsın sana yazık flan diyor tamamda bu dünyada hiçmi kimse korumasız yapmıyor ve neden erkes hamile kalmıyor? bunu ona anlatamıyorum işimizi garantiye alalım diyor :(. buda beni çok üzüyor
Moralım cok bozuk, hiç mi kimse korumasız yapmıyor?
Cevapla