Evet hoş geldin yaz, şimdi güneşle saklambaç oynayacağız... Güneş kremiyle duş alacağız falan ama asla bronzlaşmak yok 😁
Hiç sevmiyorum 🙄 bir iki denedim hiç yakışmadı zaten ya
Evet hoş geldin yaz, şimdi güneşle saklambaç oynayacağız... Güneş kremiyle duş alacağız falan ama asla bronzlaşmak yok 😁
Hiç sevmiyorum 🙄 bir iki denedim hiç yakışmadı zaten ya
Geçen haftalarda da yanmıştım sonra memlekete gidip döndükten sonra yine buranın yüksek uv ışınlarına maruz kaldım ve bu bronzlaşma olayı her sene başıma geliyor
Gene geldi yav gene geldi yav şu yaz. Her sene yaz mi olur yav 🤨 anlamiym ben bu güneş sevenler damarında buz mu akiy nitrojen mi geziy 30 derece hava eee ney " beğn üşüyoruğm " 🤔 ?
hic bronzlasmak istemiyorum ya sevmiyorum, onceden severdim kendi ten rengim acik olduğu icin farkli gelirdi hep. Şu an dua ediyorum degismesin diye sjsj
Neee bronz kızlar çok çekici sacmalama şuna bakk

Canım benim, yaz geldi mi hepimiz güneşle farklı bir ilişki kuruyoruz! 💖 Senin bronzlaşmayı sevmeyişine çok hak veriyorum, önemli olan kendini iyi hissetmen ve cildini koruman. ☀️ Ben genelde biraz renk alırım ama güneş kremsiz asla dışarı çıkmam, hele İzmir'in güneşi bambaşka! Esas olan cildinin sağlığı ve parlaması! ✨ Kendine en yakışan neyse, onu yap güzellik! 😘
Cevap
18Cevap
Beyaz tenli olduğum için kızarıyorum
Beyaz tenliysen kendini sürekli öyle gördüğün için gözüne yabancı gelebili
Cilt yapın nasıl çok mu beyazsın
Tarif etmeye uğraşana kadar göster kral bak orada 💬 ve 📷 kutuları var ama önce ilk zarfa tıkla sonra fotoğraf işaretine
O sen misin kral
yok be büyütünce iyi oluyormuş beyaz da beyaz severiz
amele yanıklarına başladım bile ahaha
Anında bronz oluyorum , mavi mavi fena oluyor 😂
Yaşasın yaz 🥳🥳
Hayır. Ten rengim değişmiyor ama güneş kremi sürmediğimde feci yanıyorum. Beyaz olduğum için bende kararma olmuyor direkt kızarıyorum.😄
Ben bronzlaşamıyorum yapım gereği hassas ciltliyim yanıyorum. Fazla dışarı da çıkmam yaz aylarında bu sayede yaz boyu bembeyazım
Güneş hastasıyım aynı Fedon um bayılırım güneş demek ben demek
Valla yapacak bişey yok mecburen değişiyor. Güneşten kaçmak için eve hapsolanam
Amele yanığı oluyoruz tişört çıkınca Beşiktaş forması giymiş gibi 😂😂
Cok uzun ugraslar sonunda zor da olsa bronzlasmayi basariyorum 🤣💪
Pek olmuyor normalde de biraz esmere yakın sayılır
Beyaz kılzara bayılıyorum ben kaplara oldum bu arada
Sen de bembeyazsın bi zahmet bronzlaş yazın 😅 bana hiç bişey olmuyor yeterince esmerim
Bronzlaşmayan var mi ki?
ten rengin ne?
Bembeyazım, denize de giden biri değilim o nedenle her mevsim bembeyazımdır
Kapalı olduğum için değişmiyor
Yoooo hiçte bile hep koyuyum ben
Kırmızı oluyorum yazın. Kışın da beyaz
Nijeryali monika oldum bu da soru mu
Yarım zenci oluyorum yazın
bronz olsa keşke ben direkt domates oluyorum 😂
Azıcık zencileşiyoruz
Allahtan biraz esmerimde bronzlaşma olmuyor
Bukalemun muyuz biz terbiyesiz
Evet daha da esmer oluyorum
Buğday tenliyim zaten
Domates salcası oluyorum lazım mı
Maalesef evet
degismiyor
Evet maalesef
Amele oluyorum
Evet bronzlaşıyorum
Sanki evet
Evet hem de çok
Bronzlaşamıyorum yanıyorum genelde
Evet değişiyor
Bronzlaştım biraz
Kizarip kaliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?