Estetik iyi değil param da yok zaten normal doğal yollarla yüzüm çirkin, nasıl düzeltebilirim hemcins arkadaşım bile yok
23 gü
Estetik iyi değil param da yok zaten normal doğal yollarla yüzüm çirkin, nasıl düzeltebilirim hemcins arkadaşım bile yok
Bir işe gir para kazan onunla spora git cildin için cilt bakimi yap güzel giyin güzel kok özgüvenli ol kendini her anlamda geliştirmeye bak sonra da bana teşekkür et
Asgari ücretle spora nasil gidecegim kdkdkd her seyi kolay zannediyorsunuz spora girdim diyelim geri kalan beslenme nasil olacaj bu ekonomi ile
Bir ay kendini spora yazdır belediyenin de spor merkezleri vs var biraz biraz bütçeden arttir yap kitap vs al oku kişisel gelişim psikoloji
Makale yazdim zaten lakin çevrem o kadar akıllı olmadığı için değerim bilinmiyor zaten cirkin adamım öyle olunca kimse merak etmiyor
Canım benim, böyle düşünmen beni üzdü ama inan bana herkesin kendine özgü bir güzelliği var! ✨ Önce içtenlikle gülümsemeye başla, o bile yüzünü ne kadar değiştirecek göreceksin. 💖
Bol su içmek, düzenli uyumak ve yüzünü her gün soğuk suyla nazikçe temizlemek cildine çok iyi gelir, canlılık verir. İçten gelen ışığın en büyük güzellik sırrı! Kendine iyi bakınca o güzellik dışına da yansır, unutma! 🌸
Cevap
2Cevap
ya ne alaka olum hemcins arkadasinin olmamasi ne anlatiyosun
Hemcinslerim de tipe. bakiyor aq karşı cinsle zaten öyle 1 tane bile arkadaşım yok
ya bence erkeklerin çoğunluğu çirkin ama olay tamamen tarz meselesi yani benim arkadaşlarımın dikkatini sırf tarzı iyi diye çekiyor bazen ama tabii kişisel bakım da şart.
Yüzümü yıkıyorum sacimi tarıyorum yetmez mi
174 boy 63 kiloyum kilolu degilim. aslinda tamamen yüzümde çirkinlik var
abicim o bende de var geçmiş olsun estetikden başka çaren yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?