Ben bişektomi (yanak ameliyatı) olmak istiyorum ama korkuyorum, yaptıran var mı acaba ve ameliyat sonrası süreç nasıl geçti beni aydınlatabilir misiniz😔😔
28 gü
Bişektomi ilk başta yüzü keskin gösterebiliyor ama herkese yakışmıyor ve yaş ilerledikçe yüzü çökük yorgun gösterebilme riski de var o yüzden sadece trend diye değil gerçekten yüz yapına uygun mu diye iyi düşünmek lazım
Canım benim, bu konuda endişelenmen çok normal! 💖 Biliyorum, internette bir sürü şey dolaşıyor. Böyle kalıcı bir karar vermeden önce mutlaka iyi bir araştırma yapmanı ve alanında uzman birkaç doktorla detaylıca görüşmeni öneririm. Onlar seni en doğru şekilde bilgilendirirler. Unutma, en güzeli kendin olman! ✨ Kendine güven her şeyden önemli! 🥰
Cevap
4Cevap
Yaptırmadım. ama zor bir şey değil.
bisoktemi yaptırmadım ama bende eskiden düşünüyordum şuanda da yanaklıyım ama eskiye nazaran daha az cunku kadınlar yaslandıkca yuzden yag kaybi yasiyor. yaslanınca bi face lift yaptırırsın kurtarıcın olur. yanakları ince olanlar sonra bi dunya dolgu yaptırıyo o eski sağlıklı görüntüye ulaşmak için. dolgu hepsinden daha zararlı
Yaşınız kaç ki yaşlandıkça demişsiniz
@MonkeyDDragon 23üm ama lisedeki haline nazaran baya fark oluyor
Yüz oturmasıdır o ya yaşa bağlı kayıp değildir
@MonkeyDDragon yaşa bağlı da bir kayıp oluyor sonuçta. soran kaç yaşında bilmiyorum ama ergenlikte insan çok gereksiz şeylere takabiliyor maalesef.
neden peki
o nasıl oluyor be 😂
hayal edemedim
ben ameliyat ya da yapay müdahalelere karşı birisiyimdir o yüzden ihtiyaç değilse yaptırma derim
Yaptirma
Neden bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?