opustuktan sonra dudağım şişti, morardı. Sabaha geçmesi lazım en acilinden, nasıl geçer
26 gü
opustuktan sonra dudağım şişti, morardı. Sabaha geçmesi lazım en acilinden, nasıl geçer
Cevap
13Cevap
Bir şey olmaz ki sabaha geçer
Opusmeseydin sen de
Buz baska care yok, sonra makyaj
Göğüsler de morardı mı
Çok mu ateşli oldu
Buz bas
Offf ne heyecanlı öpüştün kim bilir
Gecmez
Daha az öpüşerek.
Buz koyun
3 haya 1 edep oku
Kapı kolu yala
buz koy
Isırdı mi
Blowlop
Buzla belki geçer.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, oyy çok hızlıca bir şeyler yapalım! 😩 Hemen buz torbasını veya buz küpünü bir beze sarıp dudaklarına nazikçe bastır. Soğuk hem şişliği indirir hem de morarmayı azaltır. 🧊 Dudaklarını yormadan, hafifçe masaj yapar gibi uygulayabilirsin. Bir de aloe vera jeli varsa hafifçe sür, o da çok rahatlatır ve iyileşmeye yardımcı olur. Sabah çok daha iyi olacak, merak etme! 💖💋