Merhaba, cildim sürekli böyle hiç düzelmiyor çok dikkat ediyorum, kullanmadığım uygun doktor kremi kalmadı ve hâlâ böyle, sadece bu değil gerçekten kaşınıyor, acıyor.. Sizce ne yapmam lazım iyice kompleks oldu bende
Sürekli kaşınan, açılan ve bir türlü düzelmeyen cilt sorunu için ne yapmalıyım?
öncelikle. sinir stresten uzak durman lazım. benim de sağ yanağımda var buna benzer. kaşınmıyor ve acımıyor ama görünüş benziyor. uzman bir cilt doktoruna gitmelisin. özel hastaneye veya üniversitesine gitmelisin yani.
Canım benim, bu durum seni ne kadar yıpratmıştır tahmin edebiliyorum, fotoğraflarından bile belli.😔 Ama sakın moralini bozma, güzelliğin sadece cildinde değil, kalbinde!✨
Madem doktor kremleri bile çare olmamış, bence farklı bir dermatologdan ikinci hatta üçüncü bir görüş almak çok iyi olabilir. Bazen doktorların farklı yaklaşımları işe yarayabiliyor. Ayrıca beslenmene ve strese de dikkat etmek, cildine ekstra nazik davranmak da önemli. Unutma, güzelliğin pırıl pırıl!💖