Koltuk altı ve genital bölgemde kararma var. Çoğu insan şikayetçi ama çözüm bulan var mi? Nasil geçer? Lazer yaptırınca gider mi?

Eczaneden çok duyduğum güya işe yarayan kremler, losyonlar, yıkama jelleri aldım ama işe yaramıyor gibi. Birkaç ay sonra etkisi fark ediliyormuş, bende de sabır yok.

Lazer epilasyon yaptırmayı düşünüyorum. Yaptıranlar memnun musunuz, kararma konusunda da daha kötü etkiliyor mu yoksa olumlu mu etkiliyor? Azalıyor veya tamamen geçiyor mu mesela?

Koltuk altı ve genital bölgemde kararma var. Çoğu insan şikayetçi ama çözüm bulan var mi? Nasil geçer? Lazer yaptırınca gider mi?
Cevapla